تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3 ترفند که شما را در بازی کوییز آف کینگز حرفه‌ای می‌کند!

بازی کوییز آف کینگز را می‌توان به نوعی محبوب‌ترین بازی موبایل ایرانی دانست که تعداد کاربران آن به چندین میلیون نفر نیز می‌رسد! این بازی که دارای ساختار ساده و گویایی است، توانسته طرفداران بسیار زیادی در کشورمان پیدا کند و به این خاطر قصد داریم تا ۳ ترفند را به شما آموزش دهیم که سبب می‌شود تا شانس برنده شدن‌تان را در آن افزایش دهید.

شرح کلی بازی: اگر تا به حال این بازی را انجام نداده‌اید، بایستی بگوییم که مهم‌ترین اصل در این رقابت، اطلاعات است! در واقع این دانش شماست که در بازی به کمک‌تان شتافته و باعث پیروزی‌تان می‌شود. این را هم به خاطر داشته باشید که برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید زیرا رقابت به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

در کوییز آف کینگز شما بایستی در هر مرحله از رقابت انفرادی، به ۳ سوال در طی مدت زمانی کوتاه (حدود ۱۵ ثانیه) پاسخ دهید که این سوالات در دسته‌بندی‌های گوناگون چون اطلاعات عمومی،‌ مذهبی، ادبیات، تاریخ، تکنولوژی، ورزشی، زبان انگلیسی و… در ۶ مرحله و ۱۸ سوال برگزار می‌شود و فردی که بیشترین پاسخ صحیح را داده باشد، برنده رقابت خواهد شد. البته یک سری بازی تحت عنوان لیگ ستارگان هم وجود دارد که گزیده‌ای از سوالات با دسته‌بندی‌های گوناگون در جلوی شما قرار می‌گیرد و برخلاف بخش انفرادی که می‌توانید از ۳ دسته‌بندی پیشنهادی، یکی را انتخاب کنید، در اینجا همه چیز به صورت رندوم است.

اما در هر صورت شاکله اصلی در بازی، توانایی شما در پاسخ دادن صحیح به سوالات است و به همین خاطر ما در اینجا سه ترفند را به شما آموزش می‌دهیم که شانس پیروزی‌تان را بالاتر ببرد.

۱- حریف را آنالیز کنید

زمانی که بازیکن مقابل شما مشخص شد (در بازی انفرادی)، شما می‌توانید با لمس آواتار وی، پروفایلش را مشاهده کنید. درصد برد، باخت و مساوی وی نشان داده شده و مهم‌تر از آن، برای شما مشخص می‌شود که او در چه دسته‌بندی‌هایی قوی‌تر و در چه عناوینی ضعیف‌تر است.

به طور مثال ممکن است درصد پاسخگویی طرف مقابل شما در دسته‌بندی زبان انگلیسی و تاریخ بالا باشد اما در بخش تکنولوژی و ورزش، درصد پایینی را کسب کرده باشد. به همین خاطر، بایستی تمرکز خودتان را در انتخاب دسته‌بندی‌هایی قرار دهید که او در آن ضعیف‌تر بوده اما شما توانایی خوبی در پاسخ دارید و از سوی دیگر، عناوینی که وی در آن موفق به کسب امتیاز بالایی شده است، از لیست انتخابی خود خارج کنید!

quiz-of-kings-2

۲- از کمک دوستان بهره بگیرید

سوالات و پاسخ‌های ۴گزینه‌ای مطرح شده در این رقابت، به طور معمول کوتاه هستند و برای همین فرصت کافی دارید تا آن را برای شخص دیگری نیز بخوانید! اگر برنده شدن در این بازی برایتان مهم است، از یک یا چند نفر که می‌دانید از اطلاعات عمومی خوبی برخوردار هستند، استفاده کرده و سوال را با صدای بلند بخوانید، به طور حتم یک تصمیم گیری جمعی شانس بیشتری برای پاسخ صحیح را به شما می‌دهد.

۳- از سکه‌ها استفاده کنید

روش اصلی درآمد زایی کوییز آف کینگز، از فروش سکه‌هایی است که به شما در یافتن پاسخ سریع‌تر کمک می‌کند. حتی می‌توانید با استفاده از ۸۰ سکه، دسته‌بندی‌های پیشنهادی را نیز تغییر دهید.

در طول هر راند این رقابت که شامل ۳ سوال است، شما ۳ روش کمکی نیز دارید، در یکی از آن‌ها، شانس انتخاب دو گزینه (به جای یکی) داده می‌شود، در دیگری، دو پاسخ غلط حذف می‌شود و در نوع سوم، میزان پاسخ سایر افراد به گزینه‌ها (به صورت درصد) نشان داده می‌شود. توصیه ما این است که از گزینه اول و دوم استفاده کنید که شانس بالاتری در یافتن پاسخ صحیح به شما می‌دهد؛ حتی اگر که بخواهید تا جواب سوال را به صورت شانسی پاسخ بدهید!

quiz-of-kings-1

در پایان بایستی به این نکته هم اشاره کنیم که کوییز آف کینگز علی‌رغم جذابیت کلی که دارد، خالی از ایراد نیست و در مقاله‌ای جداگانه به اشکالات این بازی هم خواهیم پرداخت.

اگر شما هم روشی برای پیروزی در این بازی سراغ دارید، آن را با ما و سایر دوستان‌تان در میان بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3 ترفند که شما را در بازی کوییز آف کینگز حرفه‌ای می‌کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..