تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش رئیس سازمان لیگ والیبال به انصراف تیم هاوش گنبد

به گزارش ایرنا، هفته پانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام «شهدای منا» روز یکشنبه 12 دیماه با شش دیدار پیگیری شد.
درجریان این رقابت ها تیم های هاوش گنبد و شهرداری تبریز در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در ست چهارم به دلیل پرتاب اشیاء از سوی تماشاگران منتسب به هاوش گنبد به داخل زمین ناتمام ماند.
برهمین اساس، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز گذشته (دوشنبه) درتازه ترین جلسه خود به این پرونده رسیدگی و رای به شکست فنی هاوش گنبد (سه بر صفر در سه ست 25 بر صفر) مقابل شهرداری تبریز داد.
صدور این رای با واکنش سرپرست تیم والیبال هاوش گنبدکاووس روبرو شد و وی در گفت وگو با ایرنا از کناره گیری این تیم از ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال کشور خبر داد و گفت: این تصمیم در اعتراض به حکم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال که مالک و مدیرعامل این باشگاه آن را ناعادلانه توصیف کرده، اتخاذ شده است.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال درمورد انصراف هاوش از ادامه رقابت های لیگ برتر،گفت: تا کنون مکاتبه ای رسمی از سوی باشگاه هاوش گنبد مبنی بر انصراف از لیگ برتر والیبال برای سازمان لیگ ارسال نشده است.
سعید درخشنده تاکید کرد: باشگاه هاوش گنبد نباید احساسی تصمیم بگیرد زیرا این گونه تصمیمات برای این باشگاه مشکلاتی ایجاد خواهد کرد. بر اساس ماده 4-29 آئین نامه سازمان لیگ اگر باشگاهی در طول فصل و قبل از پایان رقابت ها قصد انصراف از لیگ داشته باشد، باید کلیه خسارت های وارده به لیگ و باشگاه ها را پرداخت کند و فدراسیون بدون نیاز به اجازه مرجع قانونی می تواند از حساب این باشگاه در بند 15-12 برداشت کند.
وی با یادآوری اینکه هر فرد یا باشگاهی 48 ساعت پس از دریافت احکام کمیته انضباطی فرصت اعتراض دارد، گفت: باشگاه هاوش گنبد نیز می تواند نسبت به این موضوع در زمان مقرر اعتراض کند و در کمیته تجدید نظر این موضوع بررسی می شود.
بر اساس برنامه قبلی اعلام شده از سوی سازمان لیگ، هفته هفدهم لیگ برتر والیبال فردا (چهارشنبه) با شش دیدار پیگیری شود که خبر کناره گیری تیم هاوش گنبد در اقدامی اعتراضی و رفت و بازگشت تیم پارسه تهران از این رقابت ها از جمله حاشیه های این هفته خواهد بود.
ورزشی**9129* 1701
تنظیم کننده: مهدی رهبر* انتشار دهنده: حمید قدیمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش رئیس سازمان لیگ والیبال به انصراف تیم هاوش گنبد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..