تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبر انقلاب در مراسم تشییع و وداع با یار دیرین!+تصاویر

تاریخ انتشار : سه شنبه 10 / 01 / 2017 مشاهده : 125 سایر خبرهای : مطالب گوناگون RSS اشتراک گذاری:

رهبر معظم انقلاب بر پیکر آن همرزم و مبارز قدیمی نماز اقامه کردند و برای آن مرحوم، غفران، عفو و رحمت الهی را مسألت کردند.

تشییع آیت الله هاشمی

تشییع آیت الله هاشمی | حضرت آیت الله خامنه‌ ‎ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در مراسم تشییع و وداع با یار دیرین و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی و همکار نزدیک سالهای متمادی در عهد جمهوری اسلامی، آیت الله هاشمی رفسنجانی (رحمة الله علیه) در دانشگاه تهران حضور یافتند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب بر پیکر آن همرزم و مبارز قدیمی نماز اقامه کردند و برای آن مرحوم، غفران، عفو و رحمت الهی را مسألت کردند.

تشییع آیت الله هاشمی

قرار است که پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از مسیر میدان انقلاب
به سمت میدان راه‌آهن تشییع شود و بعد از برگزاری مراسم تشییع،
پیکر ایشان به مرقد امام خمینی (ره) منتقل و در جوار مرقد امام راحل دفن شود.

تشییع آیت الله هاشمی

باشگاه خبرنگاران جوان

رهبر انقلاب در مراسم تشییع و وداع با یار دیرین!+تصاویر اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبر انقلاب در مراسم تشییع و وداع با یار دیرین!+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..