تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم تشییع جنازه هاشمی رفسنجانی

دانلود فیلم تشییع جنازه هاشمی رفسنجانی

مراسم خاکسپاری هاشمی رفسنجانی + فیلم و عکس

hashemi0 دانلود فیلم تشییع جنازه هاشمی رفسنجانی

از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح روز سه‌شنبه 21 دی به‌وقت تهران، مراسم تشییع جنازه اکبر هاشمی رفسنجانی با حضور گروهی از مسئولان حکومتی و مردم از مقابل دانشگاه تهران آغاز شد.  رهبر جمهوری اسلامی بر سر جنازه هاشمی رفسنجانی نماز خواند.

در این مراسم پس از خواندن نماز، جنازه هاشمی رفسنجانی برای تدفین به محل دفن جنازه آیت‌الله خمینی، رهبر انقلاب ایران تشییع شد.

تلویزیون دولتی ایران نیز مراسم تشییع جنازه هاشمی رفسنجانی را به طور زنده پوشش داد.

بنا به گزارش‌های منتشر شده، گروهی زیادی از مسئولان حکومتی ایران از جناح‌های مختلف در این مراسم حضور داشتند

خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گزارش داد که از دو ساعت پیش از آغاز مراسم جمعیت زیادی در مناطق نزدیک به میدان انقلاب تجمع کردند و مسیرهای منتهی به دانشگاه تهران مسدود و تردد اتومبیل‌ها ممنوع شد. خبرگزاری تسنیم نیز از «حضور تعداد قابل توجهی از مردم» مقابل دانشگاه تهران در حالی که زمان زیادی به آغاز رسمی مراسم باقی مانده بود، گزارش داد.

مردم حاضر در مراسم افزون بر شعارهای متداول، شعارهایی نیز به دفاع از محمد خاتمی، رئیس جمهوری پیشین ایران سر دادند. آن‌ها می‌گفتند: «حمایت از خاتمی وصیت هاشمی‌ست» و «سلام بر خاتمی درود بر هاشمی».

روز دوشنبه گفته شد که محمد خاتمی از شرکت در مراسم تشییع جنازه هاشمی رفسنجانی منع شده است اما او از طرفداران خود خواست که در مراسم شرکت کنند.

محسن هاشمی، فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما از مردم خواسته بود  که با آرامش کامل در مراسم تشییع شرکت کنند. او گفته بود دغدغۀ پدرش «وحدت و اعتدال» بود و در مراسم نیز این دو مورد باید رعایت شود: «همان‌طور که دغدغه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وحدت بود و فقط برای وحدت و اعتدال در جامعه حرکت می‌کردند، فردا هم باید در مراسم تشییع پیکر آن مرحوم وحدت خودمان را به رخ جهانیان بکشیم.»

روز دوشنبه مراسم ویژه وداع با هاشمی رفسنجانی با حضور حسن روحانی، رئیس ‌جمهوری و دیگر مقامات حکومتی ایران در حسینیه جماران برگزار شد.

هیئت دولت ایران در پی درگذشت هاشمی رفسنجانی سه روز عزای عمومی اعلام کرد و امروز سه‌شنبه ۲۱ دی نیز تعطیل عمومی اعلام شد.

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ۸۲ سالگی شامگاه ۱۹ دی در بیمارستان تجریش در تهران درگذشت. او که به اختلال ریتم مبتلا شده بود، در بیمارستان سکته قلبی کرد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم تشییع جنازه هاشمی رفسنجانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..