تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزش همگانی روزهای آینده در قم

معاون توسعه امور ورزش استان قم از جشنواره استعدادیابی ورزش همگانی در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سومین جلسه هماهنگی و بررسی موارد و موضوعات مربوط به برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزش همگانی در استان قم با حضور مسؤولان هیأت‌‌های ورزشی مرتبط و همچنین اعضای ستادی اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد که دستاوردهای خوبی هم داشت.
 
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: در این جلسه روسا و نایب‌رئیسان هیأت‌‌های ورزشی جودو و کوراش، تیراندازی با کمان، تکواندو، انجمن‌های ورزشی، شطرنج و اعضای ستادی حضور داشتند و موضوعات مربوط به کیفیت و نحوه برگزاری این جشنواره در قم مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت.
 
رمضانی به دستورالعمل نحوه برگزاری و اجرای جشنواره استعدادیابی ورزش همگانی در استان‌ها و بررسی آن از سوی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: از مسؤولان هیأت‌‌های ورزشی استان می‌خواهیم که ضمن اطلاع‌رسانی مناسب برای حضور ورزشکاران زیر مجموعه هیأت‌‌های خود در طرح استعدادیابی ورزش همگانی قم، مربیان ارشد هر دو بخش آقایان و بانوان خود را برای شرکت در دوره توجیهی این جشنواره به دبیرخانه ستاد در این اداره‌کل معرفی کنند.

انتهای پیام/ ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزش همگانی روزهای آینده در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..