تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت هیچ کاری برای کاهش قیمت گوشت نمی‌کند

به گزارش «نسیم آنلاین» علیرضا عزیزاللهی مدیر عامل اتحادیه دامداران گفت: طی ماه های اخیر قیمت دام سبک به سبب محدودیت در عرضه افزایش یافته اما قیمت دام سنگین هیچ گونه نوسانی را تجربه نکرده است.

وی در پاسخ به این سوال که برخی مسئولان از عرضه گسترده دام زنده در میادین خبر می دهند، افزود: چنین اظهاراتی با واقعیت تناسب ندارد چرا که در صورت عرضه گسترده دام زنده با افزایش بی رویه قیمت گوشت قرمز گوسفندی مواجه نبودیم.

عزیزاللهی ادامه داد: جمعیت دام زنده جوابگوی نیاز 90 درصدی کشور است اما به شرطی که عرضه از سوی عشایر کاهش نیابد.

مدیر عامل اتحادیه دامداران با اشاره به اینکه عرضه و تقاضا عامل اصلی افزایش قیمت در بازار است، تصریح کرد: طی ماه های اخیر عرضه دام از سوی عشایر به دلایل مختلفی کاهش یافت که درنهایت این امر بازار را تحت شعاع خود قرار داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت هیچ کاری برای کاهش قیمت گوشت نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..