تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنچه در خصوص بیسکوییت‌ دایجستیو باید بدانید

بسیاری از افرادی که هوای وزن خود را دارند یا سعی می‌کنند غذاهای سالمی بخورند اغلب سمت بیسکوییت‌ های عادی و یا کلوچه نمی‌ روند. در کل این گزینه ‌ها جزو غذاهای فرآوری ‌شده، سرشار از شکر و مواد نگهدارنده غیرطبیعی ‌اند. آن ها ترجیح می‌دهند بیسکوییت‌ های دایجستیو را در قالب اسنک همراه با چای بخورند. اما زمانی که بیسکوییت دایجستیو را به خاطر فیبر و یا محتوای آردی آن انتخاب می‌کنید، باید به خاطر داشته باشید که حتی یک بیسکوییت دایجستیو هم غذایی فرآوری ‌شده محسوب می‌شود و آنقدرها هم سالم و مفید نیست.

با برخی ترکیبات این نوع بیسکوییت‌ ها در ادامه آشنا می شوید: شکر

احتمالا بیسکوییت بدون نمک و ادویه نمی‌ خورید، نه؟ یکی از دلایلی که شاید دوست دارید بیسکوییت دایجستیو بخورید این است که این نوع بیسکوییت ‌ها حاوی ۳ تا ۵ گرم شکر هستند. محتوای شکری آن ها به اندازه بیسکوییت ‌های عادی زیاد نیست، اما آنقدر هست که بتوان به آن گفت «ناسالم». علاوه بر اثرات شاخص شکر،‌ باید گفت که برای قلب تان هم مضر است.

آرد تصفیه ‌شده

آردی که در بیسکوییت ‌های دایجستیو مورد استفاده قرار می‌ گیرد به طور کامل تصفیه نشده است. فرقی نمی‌کند که آرد از غلات کامل به دست آمده باشد یا گیاه راگی، در واقع باید گفت که دانه آن بخش زیادی از سبوس خود را حین تبدیل شدن به آرد از دست می‌دهد. سبوس منبع غنی فیبر است.

چربی

یک بیسکوییت دایجستیو حاوی ۳ تا ۵ گرم چربی اشباع‌ شده است.

مواد نگهدارنده

هر نوع غذای بسته ‌بندی ‌شده که بیش از یک تا دو هفته در قفسه غذایی می‌ ماند قطعا حاوی مواد نگهدارنده است. از آنجایی که مواد نگهدارنده در بیسکوییت دایجستیو مواد صنعتی هستند، احتمالا نمی ‌دانید که چه نوع مواد شیمیایی‌ را می‌خورید.

کانال اخبار آشپزباشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنچه در خصوص بیسکوییت‌ دایجستیو باید بدانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..