تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ دسته اول فوتبال؛ میزبانی سپیدرود از فجر سپاسی شیراز در رشت

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه گفت : این دو تیم در هفته نوزدهم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند .
علیرضا وهابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مسابقه یادشده ، عصر جمعه هفته جاری 24 دی ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد و تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار ، میزبان فجر سپاسی شیراز است.
تا پایان هفته هجدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب 34 امتیاز در مکان نخست و تیم فجر سپاسی شیراز نیز با کسب 12 امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ دسته اول فوتبال؛ میزبانی سپیدرود از فجر سپاسی شیراز در رشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..