تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه سرپل ذهاب: آیت الله رفسنجانی از ذخایر ارزشمند انقلاب بود

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز سه شنبه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در سرپل ذهاب اظهار داشت: این شخصیت برجسته نظام در جریان نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی یکی از موثرترین مهره های نظام و انقلاب اسلامی بودند که در تمام فراز و نشیب های فرایند انقلاب همیشه در کنار امام و دوشادوش رهبری بودند.
وی افزود: برگزاری آیین بزرگداشت این عالم فقید، مبارز و نستوه و حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع جنازه ، بار دیگر وحدت و همدلی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی را به منصه ظهور رساند.
فرماندار سرپل ذهاب نیز در سخنانی با تسلیت رحلت جانگداز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: این شخصیت عظیم انقلابی همیشه در نزد امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و مردم ایران از جایگاه والایی برخودار بود و ما هیچ‌گاه خدمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را فراموش نخواهیم کرد.
جهانبخش حیدری ادامه داد: به ‌مناسبت ارتحال عالم مجاهد و مبارز، یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیین بزرگداشتی فردا چهارشنبه ساعت 10 صبح با حضور مسوولان شهرستان،‌ اصناف، بازاریان، ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در محل مصلای نماز جمعه سرپل ذهاب برگزار می‌شود.
وی از تمام مردم مومن و ولایتمدار سرپل ذهاب خواست با شرکت در این آیین معنوی از مقام شامخ روحانیت و به ویژه شخصیت تاثیرگذار آیت الله هاشمی رفسنجانی تجلیل کنند.
7079/7399/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه سرپل ذهاب: آیت الله رفسنجانی از ذخایر ارزشمند انقلاب بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..