تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سید جلال حسینی: حرفی درباره اختلاف کی‌روش و برانکو ندارم

سید جلال حسینی: حرفی درباره اختلاف کی‌روش و برانکو ندارم

ورزش > لیگ برتر - مدافع قرمزها می گوید امیدوار است مشکلات پرسپولیس و تیم ملی ختم به خیر شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سیدجلال حسینی گفت هر طور هست طلبش را از مسئولان نفت تهران می‌گیرد: «حتي اگر يك روز به عمرم باقي‌ مانده باشد، اين طلب را از نفتي‌ها مي‌گيرم.»

سيد جلال اين را گفت و ادامه داد: «وقتي من حرف مي‌زنم و در اين‌باره مي‌گويم، ببينيد به كجا رسيده‌ام كه دارم چنين حرف‌هايي را بيان مي‌كنم. آقايان عين خيال‌شان هم نيست. حق مردم را بدهيد. اين نه تنها حق من، بلكه حق همه بازيكناني است كه در نفت توپ زده‌اند. دارند با ما بازي مي‌كنند، اما اين را بدانند كه من سيد جلال تا آخرين روزي كه زنده‌ام اين حق را پيگيري مي‌كنم و به آن هم مي‌رسم. يك سال مجاني بازي كرده‌ايم و هيچ‌كسي عين خيالش نيست.»

سيد در بخش ديگري از صحبت‌هايش از اين گفت كه اگر مجبور شود از طريق فيفا حقش را پيگيري مي‌كند: «در ايران كه كار به جايي نمي‌رسد. واقعاً نمي‌دانم قدرت مديران نفت چقدر است كه اتفاقي نمي‌افتد. ما رفتيم با تاج هم حرف زديم، اما خبري نيست كه نيست. از طريق فيفا مسئله را پيگيري مي‌كنيم، شايد اين‌طور به حق‌مان رسيديم. آقايان باشگاه نفت را روي يك تكه كاغذ فروختند و من خبر دارم كه بعضي از قرارداد بازيكنان گم شده است و آنها براي گرفتن حق و حقوق‌شان با مشكل روبه‌رو هستند.»

از كاپيتان پرسپوليس درباره اين تيم و شرايطش سؤال كرديم كه او اين واكنش را نشان داد: «از وقتي از اردوي تيم ملي آمده‌ايم داريم تمرينات خودمان را دنبال مي‌كنيم. نيم‌فصل دوم كار سختي داريم و مي‌خواهيم تلاش كنيم تا مثل نيم‌فصل اول قهرمان شويم و اين بار جام را بالاي سرمان ببريم.» سيد درباره اختلاف بين برانكو و كي‌روش حرفي نزد و فقط به بيان اين چند كلمه بسنده كرد: «من حرفي در اين مورد ندارم كه بزنم؛ فقط اميدوارم كه همه چيز ختم به خير شود.»

 

252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سید جلال حسینی: حرفی درباره اختلاف کی‌روش و برانکو ندارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..