تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور ایوبی و سینماگران در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی

امروز صبح جمعی از سینماگران برای خواندن نماز و تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی حضور پیدا کردند.

حضور ایوبی و سینماگران در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانیبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز مراسم پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور پرشور آحاد مردم برگزار شد که در این راستا اهالی سینما نیز از این قاعده مستثنا نبودند.

برخی سینماگران پس از تجمع جلوی خانه سینما خیابان وصال در ساعت هشت صبح به سمت مصلی دانشگاه تهران برای خواندن نماز و فاتحه حرکت کردند و پس از آن در تشییع پیکر وی شرکت کردند.

در این مراسم بجز رئیس سازمان سینمایی حجت الله ایوبی، سینماگرانی چون علیرضا تابش، غلامرضا موسوی، علیرضا رضاداد، ضیاءالدین دری، رسول صدر عاملی، علیرضا شجاع نوری، افشین هاشمی، صانعی مقدم، محمد نیکبخت، جلیل اکبری صحت، فرشته طائرپور، همایون اسعدیان، سید علیرضا حسینی، احمد مسجد جامعی و ...حضور داشتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور ایوبی و سینماگران در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..