تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لپ تاپ مفهومی ریزر در CES 2017 به سرقت رفت

ریزر تأیید کرد که لپ‌تاپ مفهومی این شرکت با ۳ نمایشگر، دزدیده شده است. برای یابنده‌ی این لپ‌تاپ ۲۵ هزار دلار جایزه در نظر گرفته شده است.

ریزر، تولیدکننده‌ی مطرح تجهیزات گیمینگ، حضور پررنگی در نمایشگاه CES امسال داشت؛ اما این رویداد برای کمپانی آمریکایی با پایان خوشی همراه نبود. طی خبری متفاوت در میان اخبار بازی، این تولیدکننده ساعاتی پیش اعلام کرد که در آخرین روز نمایشگاه، دو نمونه‌ی اولیه‌ی محصول از غرفه‌اش دزدیده شده است!

مین لیانگ تان، مدیرعامل ریزر، در این‌باره در فیس‌بوک نوشت:

لحظاتی پیش به من خبر دادند که همین امروز دو دستگاه از نمونه‌های اولیه‌ از غرفه‌ی ما در CES سرقت شده است. ما گزارش‌های مورد نیاز را آماده کرده‌ایم و هم‌اکنون با همکاری مدیریت نمایشگاه و دستگاه‌های اجرای قانون، سرگرم رسیدگی به این مشکل هستیم.

لیانگ تان همچنین احتمال ارتباط این ماجرا با جاسوسی شرکت‌های رقیب را رد نکرد و نوشت:

ما با دستبرد، سرقت و جاسوسی صنعتی - چنانچه به این ماجرا مرتبط باشد - به‌شدت برخورد می‌کنیم. این کار، تقلب است و ما میانه‌ی خوبی با تقلب کردن نداریم. مجازات‌ چنین جرم‌هایی بسیار سنگین است و هرکسی که مرتکب چنین اقدامی شده، چندان بهره‌ای از عقل نبرده است.

هنوز برای‌ ما مشخص نیست کدام‌ محصولات سرقت‌ شده‌اند؛ اما پروژکتور کروما (پروژه‌ی آریانا) و لپ‌تاپ گیمینگ با سه نمایشگر (پروژه‌ی والری) از  جمله محصولات ریزر بودند که بیشترین توجهات را در CES به سوی خودشان جلب کردند.

این اولین‌باری نیست که ریزر قربانی چنین حرکتی می‌شود. سال ۲۰۱۱ نیز طی اتفاقی مشابه، دو دستگاه از نمونه‌های آزمایشی لپ‌تاپ Blade از مرکز تحقیقات و توسعه‌ی این کمپانی در سان‌فرانسیسکو دزدیده شد.

ریزر برای یابنده‌ی این لپ‌تاپ ۲۵ هزار دلار جایزه در نظر گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لپ تاپ مفهومی ریزر در CES 2017 به سرقت رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..