تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مهدی هاشمی به ویدیو منتشر شده از او و رئیس صداوسیما

در پي انتشار فيلم تقطيع شده اي از گفتگوي مهدي هاشمي رفسنجاني با رييس سازمان صداوسيما وي توضيحي را منتشر كرد.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی در این توضیح آورده است:

صبح امروز هنگام حمل پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی، در حال گفتگویی با جناب آقای علی عسگری رییس سازمان صداوسیما در رابطه با هماهنگی های لازم جهت اطلاع رسانی مراسم تشییع وتدفین آیت الله هاشمی رفسنجانی بودم که انتشار تصاویر تقطیع شده آن همراه با مطالبی بی اساس موجب بروز شایعات شده است در حالی که ایشان در حیاط منزل میهمان ما بوده و از مدیران اجرایی دولت سازندگی محسوب می شود.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مهدی هاشمی به ویدیو منتشر شده از او و رئیس صداوسیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..