تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکار جدید استقلال رونمایی شد/عکس

ویکی پدیای فارسی کاپیتان ازبکستان را خرید جدید استقلال معرفی کرده است.

به گزارش کاپ، سرور جپاروف، کاپیتان تیم ملی ازبکستان که هم اکنون عضو تیم لوکوموتیو تاشکند نیز محسوب می شود، گزینه آبی پوشان برای حضور در خط میانی تیم منصوریان در نیم فصل دوم است. 

جالب اینکه هنوز نام این بازیکن از سوی باشگاه استقلال رسمی اعلام نشده اما در ویکی پدیای فارسی باشگاه کنونی وی استقلال درج شده است. 

 

سرور جپاروف

از سوی دیگر نکته جالب همگروهی استقلال با لوکوموتیو در صورت شکست السد قطر در پلی آف است. آبی پوشان در صورتی که از پلی آف عبور کنند، مقابل تیمی قرار می گیرند که جپاروف را در اختیار دارد و ممکن است این بازیکن باتجربه مقابل تیم سابقش در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. 

باید دید که خرید این بازیکن ازبک رنگ واقعیت به خود می گیرد یا خیر. 


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکار جدید استقلال رونمایی شد/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..