تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




السیسی: برخی کشورها از تروریسم در مصر حمایت می‌کنند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت عربی شبکه تلویزیونی "بی بی سی"، عبدالفتاح السیسی در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت که مصر در "جنگی واقعی" علیه تروریسم قرار دارد.

به گفته السیسی، "طرح و نقشه‌ای با پشتیبانی بزرگ مالی از سوی برخی کشورها و دستگاهها" علیه مصر وجود دارد که وی "آنها را اهل شرارت" خواند.

مصر و قطر روابط خصمانه‌ای با یکدیگر دارند. روابط بین دوطرف از زمان عزل محمد مرسی رئیس جمهور سابق مصر و از رهبران گروه اخوان المسلمین این کشور و به قدرت رسیدن عبدالفتاح السیسی در مصر به تیرگی گرایید.

دولت قطر از گروه اخوان المسلمین در مصر حمایت می کند؛ درحالی که دولت کنونی مصر این گروه را تروریستی توصیف کرده و فعالیت آن ا غیرقانونی اعلام کرده است.

روابط بین دولت مصر و عربستان نیز در سایه مواضع قاهره درقبال تحولات سوریه تیره شده است.

دولت مصر از ارتش سوریه و مبارزه آنها با تروریسم حمایت کرده است و این درحالی که عربستان از گروههای مسلح در سوریه که علیه نظام این کشور می جنگند، به طور علنی حمایت سیاسی، مالی، تسلیحاتی و رسانه ای می کند.

السیسی در ادامه مصاحبه خود با شبکه تلویزیونی خصوصی "اون – ای" مصر با اشاره به نبرد ارتش مصر با عناصر مسلح در منطقه سینای این کشور گفت: در طول سه ماهه اخیر یک تن ماده منفجره و میلیون ها پوند مصری و دلار آمریکایی که برای حمایت از تروریسم بوده است، کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با تروریسم و از بین بردن آن "یک شبه" امکانپذیر نیست، افزود: شمار حملات تروریستی در مصر کاهش یافته است و 20 تا 25 هزار سرباز مصری در صحرای سینا علیه تروریسم می جنگند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «السیسی: برخی کشورها از تروریسم در مصر حمایت می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..