تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال‌های Flash ،Arrow ،Supergirl و چند سریال دیگر شبکه CW برای فصل‌های جدید تمدید شدند

سریال‌های Flash ،Arrow ،Supergirl و چند سریال دیگر شبکه CW برای فصل‌های جدید تمدید شدند

شبکه The CW امروز در جریان یک کنفرانس، به‌طور رسمی انتشار فصل جدید ۷ سریال خود را اعلام کرد که شامل سریال‌هایی چون Flash ،Arrow ،Supergirl و موارد دیگری می‌شود. با تک‌شات و جزییات کامل این خبر همراه باشید.

 

بر اساس جزییات منتشر شده توسط The CW، سریال The Flash قرار است با فصل چهارم خودش مجددا بازگردد و لحظات هیجانیِ جالبی را برای‌مان رقم بزند. این شبکه تلویزیونی همچنین اعلام کرده است که سریال‌های Arrow با فصل ششم، Supergirl و Legends of Tomorrow هر دو با فصل سوم و البته Supernatural با فصل سیزدهم مجددا باز خواهند گشت. در کنار این‌‌ها، قرار است شاهد فصل سوم سریال Crazy Ex-Girlfriend و فصل چهارم سریال Jane the Virgin هم باشیم.

 

نکته قابل‌توجه در مورد لیست منتشر شده توسط The CW، حضور نداشتن سریال The Vampire Diaries  در آن است که نشان می‌دهد این سریال پس از فصل هشتم به پایان خواهد رسید. این شبکه مدتی است پخش سریال‌های جدیدی را آغاز کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به دو سریال No Tomorrow و Frequency اشاره کرد. هنوز هم برای صحبت در مورد فصل‌های جدید سریال‌هایی مثل The Originals و The 100 زود است و این‌که اسم چنین سریال‌هایی را در لیست سریال‌های تمدید شده نمی‌بینیم، زیاد نگران‌کننده نیست.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا تمدید مجدد این سریال‌ها برای فصل‌های جدید، برای‌تان خوشحال‌کننده است؟


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال‌های Flash ،Arrow ،Supergirl و چند سریال دیگر شبکه CW برای فصل‌های جدید تمدید شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..