تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبر معظم انقلاب بر پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی نماز اقامه کردند

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مراسم تشییع رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام از ساعتی پیش با حضور جمع زیادی از مردم ، روسای قوای سه گانه ، مقامات و مسوولان کشوری و لشگری در دانشگاه تهران آغاز شد.
علاوه بر حضور با سعادت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی مقامات عالی رتبه دیگری از جمله رئیس جمهوری، رئیس قوه قضاییه، دبیر شورای نگهبان، رئیس مجلس شورای اسلامی، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، وزرای کشور و معاونان رئیس جمهوری و مسئولان لشگری و کشوری حضور دارند.
قرار است پیکر مطهر آیت الله هاشمی رفسنجانی از دانشگاه تهران به سمت حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تشییع و در جوار بارگاه ملکوتی امام خمینی(ره) به خاک سپرده شود.
مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه - ٢٢ دی ماه ٩٥ - از ساعت 9:30 تا 12 در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می شود.
آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
انتشار دهنده: مجید سلیمانی
9002

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبر معظم انقلاب بر پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی نماز اقامه کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..