تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتون کارتر از نیروهای مسلح خداحافظی کرد

به گزارش افکارنیوز،

 اشتون کار‌تر، وزیر دفاع آمریکا، در سخنانی در ستاد مشترک ارتش این کشور، از نیروهای مسلح آمریکا خداحافظی کرد. 

وی ضمن ارائه پیشینه‌ای از عملکرد خود و روند قرار گرفتن در مقام وزارت دفاع، به لاف‌زنی درباره توانایی‌های ارتش آمریکا پرداخت و از نیروهای مسلح کشورش با نام بر‌ترین نیرو‌ها در دنیا یاد کرد. 

وزیر خارجه آمریکا در ادامه سخنانش نظامیان آمریکایی را هم ستود و مدعی شد: «به نظامیان افتخار می‌کنم؛ زیرا دارند برای تامین امنیت همه مردم آمریکا می‌جنگند.» 

اشتون کارتر در ادامه اظهارات تکراری خود را به زبان آورد و گفت: «کره شمالی، ایران، چین، روسیه و تروریسم بویژه داعش از جمله چالش‌های مهم و اصلی پیش روی آمریکاست و باید اطمینان حاصل می‌کردم کسی که جایگزین من می‌شود بهترین نیروی رزمی را در آینده در اختیار خواهد داشت.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتون کارتر از نیروهای مسلح خداحافظی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..