تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نام‌گذاری یک خیابان در تهران به نام اولین مدافع حرم کرمانشاه

خیابانی به نام شهید مهدی نوروزی، نخستین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه در تهران نام‌گذاری شد.

نام‌گذاری یک خیابان در تهران به نام شهید مهدی نوروزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هم‌زمان با دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مهدی نوروزی ملقب به شیر سامرا و مدافع حرمین شریف عسکریین، خیابانی به نام این شهید والامقام طی مراسمی در تهران نام‌گذاری شد.

در این مراسم که فرماندهان نظامی و انتظامی، هم‌رزمان و خانواده شهید و مسؤولان حضور داشتند، تابلوهای خیابان مزین به نام این شهید مدافع حرم در منطقه شهر زیبا واقع در غرب تهران، رونمایی شد.

شهید مهدی نوروزی، نخستین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه، از اعضای شورای فرماندهی پایگاه بسیج شهید تیموری‌نیا کرمانشاه بود که پس از اقامت در تهران، ده‌ها مأموریت مختلف در دفاع از حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داد تا اینکه بالاخره در تاریخ 20 دی ماه در راه دفاع از حرم امامین عسکریین (ع) و در درگیری مستقیم با اعضای گروهک تروریستی داعش به‌درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نام‌گذاری یک خیابان در تهران به نام اولین مدافع حرم کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..