تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکته اعجاب‌ انگیز درباره مهدی مهدوی‌ کیا

کد خبر: ۴۵۸۵۰۰

۵۵۹  بازدید

مهدی مهدوی‌کیا نکته‌ای در برنامه 90 گفت که حیرت‌انگیز است.

خبرآنلاین: مهدی مهدوی‌کیا نکته‌ای در برنامه 90 گفت که حیرت‌انگیز است.

مهدی مهدوی کیا که در تیم های پایه هامبورگ فعالیت می کند و به عنوان مهمان برنامه فردوسی پور به 90 آمده بود ، درحالی که داشت درباره فوتبال پایه حرف می زد، گفت:«من با بیش از 100 بازی ملی و بیش از 250 بازی در بوندسلیگا، باید بروم هفته ای سه روز در مدرسه ، به بچه ها فوتبال یاد بدهم.

این قانون است برای همه مربیان پایه. » مهدوی کیا از این می گفت که چطور بچه ها در آلمان فرصت داشتند فوتبال یاد بگیرند و حق آموزش داشته باشند. او تاکید کرد که فوتبال ایران بسیار با استعداد تر از فوتبال آلمان است. بعد برای نداشتن زمین برای فوتبال ملی مان ابراز تاسف کرد.


مهدوی کیا با انتقاد از جدی گرفته نشدن فوتبال پایه ، به نقش زنگ ورزش مدارس پرداخت و گفت یک معلم ورزش سال پنجم ابتدایی اش توانسته او و 19 نفر دیگر از هم شاگردی هایش را به حد ملی برساند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکته اعجاب‌ انگیز درباره مهدی مهدوی‌ کیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..