تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«سوپ گل کلم خامه‌ای» را فقط در سرما درست کنید

کد خبر: ۴۵۸۱۴۰

۱۵۰  بازدید

سوپ گل کلم خامه ای سوپی لذیذ و خوشمزه است و در روزهای سرد سال بسیار می چسبد. این سوپ در زمان کوتاهی آماده می شود و انتخابی مناسب برای پیش غذا یا شامی سبک، مقوی و دلچسب در فصل زمستان است.

وب سایت ایران کوک: سوپ گل کلم خامه ای سوپی لذیذ و خوشمزه است و در روزهای سرد سال بسیار می چسبد. این سوپ در زمان کوتاهی آماده می شود و انتخابی مناسب برای پیش غذا یا شامی سبک، مقوی و دلچسب در فصل زمستان است.

مواد لازم:    روغن زیتون 1 قاشق غذاخوری     پیاز خرد شده 2 عدد متوسط     برگ بو 1 عدد     زیره 1 قاشق چایخوری     نمک و فلفل سیاه به میزان دلخواه     زردچوبه 1 قاشق چایخوری     تخم گشنیز پودر شده 1/2 قاشق چایخوری     پودر هل 1/8 قاشق چایخوری     سیر ریز خرد شده 3 حبه     آب مرغ یا سبزیجات 4 لیوان     گل کلم خرد شده 1 بوته بزرگ     خامه پرچرب 1 فنجان     سرکه سیب 1 قاشق غذاخوری     شوید تازه برای تزیین (اختیاری)  سوپ گل کلم خامه ای

طرز تهیه:

1-در قابلمه بزرگی مقداری روغن بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید. پیاز خرد شده، برگ بو، زیره، نمک و فلفل سیاه، زردچوبه، هل و تخم گشنیز را اضافه کنید و خوب تفت دهید. حدود 10 دقیقه پیاز و ادویه ها را تفت دهید تا پیاز نرم شود و عطر ادویه ها بلند شود. سپس سیر ریز خرد شده را اضافه کنید و چند دقیقه دیگر تفت دهید.


2-گل کلم های خرد شده و آب سبزیجات را به قابلمه اضافه کنید. حرارت را زیاد کنید تا سوپ به جوش بیاید. بعد حرارت را کم کنید و اجازه دهید سوپ به مدت 15 دقیقه بپزد و گل کلم ها نرم شوند.

3-قابلمه را از روی حرارت بردارید و با احتیاط مواد سوپ را داخل مخلوط کن بریزید. مواد را خوب با هم مخلوط کنید تا کاملا نرم و یکدست شود. مایه سوپ را مجددا داخل قابلمه بریزید و خامه و سرکه سیب را اضافه کنید. قابلمه را روی حرارت ملایم قرار دهید، مراقب باشید که حرارت آنقدر کم باشد که سوپ به جوش نیاید.

4-بعد از چند دقیقه قابلمه را از روی حرارت بردارید. سوپ را داخل سوپخوری بریزید و روی آن را با شوید خرد شده تزیین کنید. سپس این سوپ گل کلم خوشمزه و خامه ای را بصورت گرم نوش جان کنید و از طعم فوق العاده آن لذت ببرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««سوپ گل کلم خامه‌ای» را فقط در سرما درست کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..