تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احکام برنامه ششم در توسعه ورزش دانش آموزی

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از اختصاص چند حکم برنامه ششم برای توسعه ورزش دانش آموزی خبر داد.

مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از اختصاص بودجه 110 میلیارد تومانی به این معاونت خبر داد و اظهار داشت: این بودجه در یک ردیف مستقل پیش بینی شده که به بحث تربیت بدنی، سلامت و پیشگیری اختصاص می‌یابد. 

وی ادامه داد: به جز این بودجه قریب به 13 میلیارد تومان برای تجهیزات ورزشی مدارس در نظر گرفته شده تا فعالیت بر مبنای این عدد ادامه داشته باشد. 

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره تاثیر برنامه ششم در بحث تربیت بدنی گفت: در چند حکم این مساله مورد توجه قرار گرفته است از جمله آن که افرادی در حوزه ورزش سرمایه گذاری کنند هزینه‌های این کار به عنوان مالیات لحاظ می‌شود، همچنین 27 صدم درصد از ارزش افزوده به ورزش دانش آموزی بانوان، جانبازان و همگانی اختصاص یافته که این مساله در کمیسیون تلفیق تصویب شده و باید در صحن علنی مطرح شود. 

وی افزود: علاوه بر این، اسناد تبصره سیگار بر مالیات نیز به توسعه ورزش پرداخته که یکی از موارد این گسترش ورزش دانش آموزی است. 

حمیدی یادآور شد: تلاش کردیم تا احکام برنامه ششم در بودجه  سنواتی 96 درج شود و باید منتظر تصویب نهایی این احکام باشیم. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احکام برنامه ششم در توسعه ورزش دانش آموزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..