تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با اضافه شدن بیمه سلامت به وزارت بهداشت مسئولیت ها بیشتر شده است

به گزارش افکارنیوز،

ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری گفت: در قانون برنامه یکی از دستاوردهای مهم تعیین بسته سلامت است که به عهده وزارت بهداشت گذاشته شده است. این موضوع در قوانین قبلی وجود نداشت و براساس سیاست‌های کلی بند ح ماده 86 واگذاری صورت گرفت. 

وی افزود: بسته خدمات شامل «سطح و شمول خدمات صندوق بیمه پایه سلامت» که با نظر وزارت بهداشت ابلاغ می‌شود. 

حریرچی گفت: در گذشته بسته بیمه پایه با نظر شورای عالی بیمه تعیین می‌شد که هم‌اکنون به عهده وزارت بهداشت گذاشته شده است. 

حریرچی ادامه داد: اکنون یک مجموعه ارزشمند از اختیارات و مسئولیت‌های جدید به وزارت بهداشت اضافه شده که بیمه سلامت نیز جزو آن است. مسئولیت‌ها بیشتر شده و امیدواریم بتوانیم تکالیف را جاری نماییم. 

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در قانون اشاره شده کلیه افراد حقیقی و حقوقی اعم از دولتی و غیردولتی از جمله ارائه کنندگان خدمات سلامت، سازمان‌ها و شرکت‌های بیمه پایه و تکمیلی موظفند از خط مشی و سیاست‌های وزارت بهداشت با تأکید بر خرید راهبردی خدمات و واگذاری امور تصدی‌گری تبعیت کنند. 

وی تصریح کرد: بیمه سلامت هم‌اکنون با احتساب بیمه‌شدگان جدید و با اختلاف معنی‌داری بزرگترین سازمان بیمه کشور است که هم در مناطق حاشیه‌نشین، افراد خاص و کارکنان دولتی را پوشش می‌دهد و یک صندوق متنوعی است. بیمه سلامت ابزار مناسبی برای اجرای سیاست‌های نظام پزشکی خانواده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با اضافه شدن بیمه سلامت به وزارت بهداشت مسئولیت ها بیشتر شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..