تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنتی بودن هر فرآورده دلیل بر سلامت و بهداشت نیست

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، زهرا مجدی با اشاره به اینکه در صورت تمایل به مصرف لبنیات سنتی از نوع مطمئن و دارای مجوز بهداشتی استفاده شود، زیرا سنتی بودن هر فرآورده دلیل بر سلامت و بهداشتی بودن آن نیست، گفت: امروزه با توجه به گرایش و اشتیاق مردم به مصرف لبنیات سنتی، ایمنی و سلامت این دسته از محصولات از دغدغه‌های دست اندرکاران بهداشتی کشور است.

مجدی با اشاره به طرح ارزیابی محصولات لبنی سنتی بر روی سه فرآورده ماست، پنیر و دوغ توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی فسا اظهار داشت: متاسفانه نتایج آزمایشگاهی حاکی از آن است که اکثر این فرآورده‌ها از بهداشت و ایمنی چندانی برخوردار نیست.

این مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی تاکید کرد: تمام شهروندان می‌بایست در هنگام خرید انواع لبنیات به شماره پروانه بهداشتی ساخت، نام و آدرس تولید کننده و تاریخ تولید مصرف فرآورده توجه کنند و از خرید فرآورده‌هایی که فاقد پروانه بهداشتی است اجتناب کنند.

مجدی در خاتمه متذکر شد: در صورت تمایل به مصرف لبنیات سنتی از نوع مطمئن و دارای مجوز بهداشتی استفاده شود، زیرا سنتی بودن هر فرآورده دلیل بر سلامت و بهداشتی بودن آن نیست.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنتی بودن هر فرآورده دلیل بر سلامت و بهداشت نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..