تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرانه ورزشی در شهرستان نظرآباد با میزان استاندارد فاصله دارد

جواد روستاکاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: در ادامه بازدیدهای دوره‌ای مدیرکل ورزش البرز از شهرستان‌ها دیداری با مسئولین و کارکنان اداره ورزش شهرستان نظرآباد برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد افزود: در 10 روز آینده نشستی با مدیرکل ورزش استان و رؤسای هیئت‌های ورزشی داریم که در آن جلسه نیز بیشتر درباره مشکلات ورزشی نظرآباد صحبت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شهرستان نظرآباد، نسبت به سایر شهرستان‌های استان البرز، پتانسیل بالایی در حوزه ورزش دارد، ادامه داد: نظرآباد سرانه قهرمانی خوبی هم دارد و این نکته سرانه ورزشی خوبی را هم می‌طلبد.

روستاکاری از برگزاری 38 مسابقه، برنامه و همایش به مناسبت سی‌و‌هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در ایام دهه فجر در شهرستان نظرآباد خبر داد و گفت: مسابقاتی چون دوومیدانی، کوهنوردی، فوتسال، والیبال، پیاده‌روی همگانی و دیدار باخانواده‌های شهدا و شرکت در نماز جمعه از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی شهرستان نظرآباد در ایام پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه شهرستان نظرآباد 6 ملی‌پوش در رشته‌های فوتبال، والیبال بانوان، کاراته و تکواندو دارد، عنوان کرد: تعداد زیادی از ورزشکاران نظرآبادی توانسته‌اند در مسابقات کشوری رتبه‌های برتر مسابقات را از آن خود کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد با اشاره به افتتاح سالن‌های ورزشی در نظرآباد، گفت: در حالیکه سرانه ورزشی استاندارد برای هر نفر یک متر مربع است، سرانه ورزشی در شهرستان نظرآباد 42 سانتی‌متر به‌ ازای هر نفر است که نشاندهنده فاصله با استانداردها است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرانه ورزشی در شهرستان نظرآباد با میزان استاندارد فاصله دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..