تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم ایرانی مادری

Download New Film Madari

دانلود فیلم ایرانی مادری

دانلود فیلم مادری با کیفیت عالی و حجم کم

| بزودی … |

دانلود فیلم ایرانی مادری

دانلود فیلم مادری

دانلود رایگان فیلم مادری با لینک مستقیم

دانلود فیلم جدید مادری با کیفیت 1080P ,720P ,480P

دانلود فیلم ایرانی

مشخصات فیلم :
تهیه کننده: سیاوش حقیقی
نویسنده و کارگردان: رقیه توکلی (متولد ۱۳۶۴ یزد، وی در حال حاضر در انجمن سینمای جوانان شهر یزد به عنوان مدرس سینما مشغول به تدریس است. وی تاکنون نزدیک به ۳۰ فیلم کوتاه مستند و داستانی را کارگردانی کرده و در ده ها جشنواره داخلی و خارجی برنده جوایز متعددی شده است.)
فیلمبرداری: مرتضی قیدی ، تدوین: هایده صفی‌یاری ، موسیقی: ستار اورکی ، صداگذاری: علیرضا علویان ، صدابرداری: محمد شیوندی ، طراح صحنه و لباس: محمود کشفی‌پور ، طراح گریم: مهرداد میرکیانی

لیست بازیگران :
هانیه توسلی ، نازنین بیاتی ، هومن سیدی ، مریم بوبانی ، ملیسا ذاکری

خلاصه داستان :

داستان «مادری» درباره زندگی دو خواهر است که به تنهایی در شهر یزد با یکدیگر زندگی می‌کنند؛ با این تفاوت که یکی عشق‌ خود را رها کرده و دیگر عشقش او را رها کرده است.
آن‌ها یک تنه روبروی مشکلات و مسائلی که سر راه دارند، ایستادگی می‌کنند و حرکتی رو به جلو دارند تا اینکه …





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم ایرانی مادری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..