تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داماد ترامپ در راه ورود به کاخ سفید

بین الملل > آمریکا - ایرنا نوشت: یک منبع آگاه در تیم انتقالی دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا گفت: 'جرد کوشنر' داماد ترامپ به عنوان مشاور ارشد وی به کاخ سفید راه می یابد.

به گزارش تارنمای خبری 'ان بی سی'، این منبع آگاه نزدیک به رئیس جمهوری جدید آمریکا با تایید این خبر گفت: دونالد ترامپ او را به عنوان مشاور ارشد خود منصوب خواهد کرد.

در همین راستا منابع خبری فاش کردند که بنیاد 'کوشنر' که به وسیله خانواده داماد رئیس جمهور منتخب آمریکا اداره می‌شود،
دهها هزار دلار به شهرک سازی و همچنین ارتش رژیم صهیونیستی کمک کرده است.

ترامپ درباره دامادش 'جرد کوشنر' که یهودی است گفت: او را فرستاده ویژه برای ایجاد صلح در خاورمیانه منصوب می کند، او می‌تواند برای حل مناقشه بین اسراییلی ها و فلسطینی ها بسیار مفید باشد.

ترامپ گفت: دوست دارم بتوانم فردی باشم که بین اسراییل و فلسطین صلح ایجاد می کند ؛ خیلی ها به من می گویند که این کار ناممکن است اما من مخالفم و دلایلی دارم که معتقدم می توانم این کار را انجام دهم.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داماد ترامپ در راه ورود به کاخ سفید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..