تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم هاوش از ادامه لیگ برتر والیبال کناره گیری کرد

نازمحمد واحدی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کناره گیری تیم هاوش از ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال به صورت کتبی به فدراسیون والیبال اعلام شده است.
وی گفت: براساس تصمیم باشگاه هاوش، این تیم در بازی هفته جاری خود به میدان نمی رود.
واحدی اضافه کرد: مجموعه باشگاه هاوش، حکم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال درخصوص حوادث بازی هاوش با شهرداری تبریز را ناعادلانه می داند.
به گزارش ایرنا، مهدی محمدی مدیر عامل باشگاه هاوش گنبدکاووس نیز در بیانیه ای خطاب به هواداران این تیم با اعلام انصراف تیم هاوش گنبدکاووس از ادامه بازی های لیگ برتر رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال را جانبدارانه و نوعی توهین این کمیته به هواداران هاوش گنبد و ‌پایتخت والیبال ایران توصیف کرده است.
در بخشی از این بیانیه آمده است که کمیته انضباطی با مظلوم کردن گنبدی ها بر ضعف ناظر ضعیف خود در اداره بازی سرپوش گذاشته و مطمئنا این باشگاه تا احقاق حق خود کوتاه نخواهد آمد.
در بیانیه مدیر عامل باشگاه هاوش بابیان اینکه کمیته انضباطی برای حرکات ناشایست بازیکنان تیم شهرداری و نیز ناظر ضعیف خود هیچ تنبیهی در نظر نگرفته است، آمده است: با توجه به اینکه عزت و احترام والیبال گنبد و شما هواداران برای ما از همه چیز مهمتر است، برخلاف میل باطنی به خاطر توهینی که به والیبال گنبد و شما هواداران شد انصراف هاوش را از ادامه لیگ برتر سال 95 اعلام میدارم.
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه) به پرونده مسابقه تیم های هاوش گنبدکاووس و شهرداری تبریز که نیمه تمام مانده بود، رسیدگی کرد و رای به شکست فنی هاوش گنبد (سه بر صفر در سه ست 25 بر صفر) مقابل شهرداری تبریز داد.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم هاوش از ادامه لیگ برتر والیبال کناره گیری کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..