تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه مدیرعامل باشگاه هاوش گنبد به هواداران

پس از اعلام رای کمیته انضباطی درباره دیدار هاوش گنبد و شهرداری تبریز،مدیر عامل هاوش انصراف این تیم را از لیگ برتر اعلام کرد.

بیانیه مدیرعامل باشگاه هاوش گنبد به هوادارانبه گزارش گروه  ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  پس از اعلام رای کمیته انضباطی درباره دیدار ناتمام هاوش گنبد و شهرداری تبریز و پیروزی 3-0 تیم تبریزی ،مدیر عامل هاوش انصراف این تیم را از لیگ برتر اعلام کرد.


با سلام خدمت هواداران والیبال استان گلستان و خصوصا گنبد کاووس

متاسفانه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با رای جانبدارانه در خصوص دیدار نیمه تمام هاوش در برابر شهرداری تبریز که به نوعی توهین این کمیته و ‌فدراسیون والیبال به شما هواداران و نیز ‌پایتخت والیبال ایران محسوب میشود رای به برتری تیم تبریزی داد. در واقع این کمیته با مظلوم کردن گنبدیها بر ضعف ناظر ضعیف خود در اداره بازی و سیاه نمایی ‌بازیکن آن تیم سرپوش ‌گذاشت. مطمئنا این باشگاه تا احقاق حق خود کوتاه نخواهد آمد. ضمنا در مورد اتفاقات لیگ ‌امسال و حواشی ‌پشت پرده گفتنی بسیار ‌است که در آینده بطور مفصل به آن خواهم پرداخت.. جالب توجه اینکه این کمیته برای حرکات ناشایست بازیکنان آن تیم و نیز ناظر ضعیف خود هیچ تنبیهی در نظر نگرفته است. با توجه به اینکه عزت و احترام والیبال گنبد و شما هواداران برای ما از همه چیز مهمتر است برخلاف میل باطنی به خاطر توهینی که به والیبال گنبد و شما هواداران شد انصراف هاوش را از ادامه لیگ برتر سال 95 اعلام میدارم.

مهدی محمدی- مدیرعامل باشگاه هاوش ‌گنبد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه مدیرعامل باشگاه هاوش گنبد به هواداران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..