تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازيكن ازبكى در تيررس استقلالى ها/وضعيت آندو فردا مشخص مى شود

مسئولان باشگاه استقلال در نظر دارند براى نيم فصل دوم يك بازيكن ازبكستانى را جذب كنند.

در حال حاضر مديران باشگاه استقلال اين بازيكن خارجى را مورد رصد قرار دادند تا در صورت تاييد سرمربى تيم ،او را جذب كنند. 

استقلالی ها در نظر دارند مذاكرات خود را به صورت رسمى با بازيكن ازبكستانى انجام دهد و نكته قابل توجه اين است كه اين بازيكن در خط هافبك و در تيم ملى ازبكستان بازى مى كند .با اين وجود در صورت توافق اين بازيكن مى تواند نيم فصل دوم براى آبى ها به ميدان برود. 

نشست مديران استقلال و منصوريان 

با توجه به هماهنگى هاى صورت گرفته قرار است در جلسه امشب ميان افتخارى ،منصوريان و ديگر مسئولان باشگاه اسامى ٢٠ بازيكن براى حضور در بازى هاى آسيايى مشخص تا به اين ترتيب به afc اعلام شود.

از طرفى اين احتمال وجود دارد كه در جلسه امشب ليست خروجى استقلال تا حدودى مشخص شود.

البته پس از آرش افشين كه با دريافت رضايت نامه خود به تيم ديگرى پيوست هم اكنون ميثم مجيدى ديگر بازيكنى است كه خواستار دريافت رضايت نامه خود شده است و اين بازيكن در نظر دارد نيم فصل دوم به تيم ديگرى بپيوندد.با اين تفاسير در جلسه امشب مسئولان باشگاه در مورد رضايت نامه اين بازيكن نيز تصميمات لازم را اتخاذ خواهند كرد.

وضعيت آندو فردا مشخص مى شود 

با توجه به اينكه قرار بود مسئولان باشگاه ماشين سازى در مورد وضعيت تيموريان براى حضور در تيم استقلال امشب تصميمات لازم را اتخاذ كنند اما نتيجه گيرى صحبت هاى مديران اين باشگاه به فردا موكول شده است .

با اين تفاسير وضعيت تيموريان براى حضور در جمع آبى پوشان فردا مشخص مى شود و اين طور كه شواهد نشان مى دهد احتمال پيوستن تيموريان به استقلال زياد خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازيكن ازبكى در تيررس استقلالى ها/وضعيت آندو فردا مشخص مى شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..