تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باغ نگارستان بهترین مقصد گردشگری 4 فصل در تهران+تصاویر

با ما همراه باشید تا گشتی در باغ نگارستان دوست داشتنی تهران بزنیم.

باغ نگارستان

باغ نگارستان یکی از مقاصد گردشگری است که سر زدن به آن در این روزهای میانه زمستان که هوای پایتخت آلوده و خاکستری است، می‌تواند حال و هوای شما را عوض کند. با ما  همراه باشید تا گشتی در باغ نگارستان دوست داشتنی تهران بزنیم.

 باغ نگارستان بهترین مقصد گردشگری 4 فصل در تهران

باغ نگارستان یکی از بناهای تاریخی به جا مانده از دوران قاجار است که در سال‌های اخیر یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری تهران است. یکی از مهم‌ترین دلایل حضور مردم در این عمارت زیبا و دوست داشتنی، وجود کافه‌ای باصفا به نام «کافه طهرون» بود که متاسفانه اخیرا بسته شده و قرارداد آن تمدید نشد.

 باغ نگارستان بهترین مقصد گردشگری 4 فصل در تهران

اما به غیر از بناهای تاریخی و موزه‌هایی که در این مجموعه وجود دارد، دیدنی‌های دیگری هم در این باغ قرار دارد. گل و گیاه‌های همیشه سبز باغ نگارستان، محوطه این مکان را به محلی باصفا و بسیار زیبا تبدیل کرده‌اند. این گیاه‌های قشنگ در همه جای باغ پراکنده و زینت‌بخش جاذبه‌های باغ هستند. از سازه‌ای که شباهت به حافظیه شیراز دارد تا اطراف حوض‌های باغ نگارستان، همه پر از گل و گیاه‌های زیبا است. پس اگر از هوای آلوده تهران خسته شده‌اید، ساعاتی را در باغ نگارستان بگذرانید و از بودن در آن نهایت لذت را ببرید. با کجارو همراه باشید تا تصاویر اختصاصی ما از گل و گیاه‌های باغ نگارستان را نظاره‌گر باشیم.

باغ نگارستان بهترین مقصد گردشگری 4 فصل در تهران

کجارو

اخبار مرتبط:

تصاویر جالب: باغ موزه دفاع مقدس در تهران

زیباترین باغ ها و بناهای دیدنی شهر زیبای شیراز+تصاویر

آشنایی با باغ تکیه هفت‌تنان شیراز+تصاویر

باغ ارم شيراز به روايت تصوير

یخ زدن پرندگان باغ پرندگان شیراز + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باغ نگارستان بهترین مقصد گردشگری 4 فصل در تهران+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..