تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار چیانگ مای هیجان انگیز ترین مکان خرید در تایلند+تصاویر

یکی از مکان‌های هیجان انگیز برای خرید، بازار شبانه‌ی چیانگ مای است.

بازار چیانگ مای

چیانگ مای یکی از شهر‌هایی است که در سفر به تایلند حتما باید از آن دیدن کنید. این شهر علاوه‌بر جاذبه‌های گردشگری و مناطق دیدنی خود، امکان خرید فوق‌العاده‌ای را نیز فراهم می‌کند. یکی از مکان‌های هیجان انگیز برای خرید، بازار شبانه‌ی چیانگ مای است.

بازار چیانگ مای هیجان انگیز ترین مکان خرید در تایلند

بازار چیانگ مای یکی از مهم‌ترین مراکز خرید در تایلند است که به هیچ وجه نباید آن را از دست دهید. این بازار در مساحتی حدود دو بلوک وجود دارد و تقریبا از غروب آفتاب یعنی ۶ عصر تا ۱۰.۳۰ شب به کار خود ادامه می‌دهد. پس از این ساعت تنها برخی از فروشندگان دوره‌گرد تا پاسی از شب به کار خود ادامه می‌دهند.

بهترین راه برای دیدن کل بازار این است که از ابتدای جاده‌ی فائه (Phae) شروع به حرکت کرده، در امتداد جاده‌ی لوی کرو (Loi Khro) یعنی به سمت غرب به راه خود ادامه دهید. پس از رسیدن به انتهای جاده‌ی دوم همین مسیر را برگشته، از غرفه‌های طرف دیگر دیدن کنید. در این حین اگر چیزی توجه شما را به خود جلب کرد، اصلا برای خرید عجله نکنید چرا‌که در راه به صد‌ها دوره‌گرد و غرفه‌ی مختلف برخواهید خورد که محصولات مشابهی دارند.


چه چیز‌هایی بخریم

بازار شبانه پر از اجناس بی‌شماری است که روی هم انباشته شده‌اند. در اینجا با فروشندگانی مواجه می شوید که تقریبا همه چیز می‌فروشند. اجناسی شامل سی‌دی، دی‌وی‌دی، لباس، کفش، ابریشم تایلندی، صنایع دستی، کیف پول‌های زنانه و مردانه، ساعت، بازی‌های کامپیوتری، وسایل سفر، لوازم خانه، مبلمان، مجسمه‌ها، سوغات، شمشیر‌های سامورایی، اجناس عتیقه و هنری، جواهرات، نقره و صد‌ها جنس دیگر می‌شود. کیفیت اجناس از فروشنده‌ای نسبت به فروشنده‌ی دیگر تغییر می‌کند اما قیمت پایین همه‌ی اجناس نشان می‌دهد که شما ۱۰۰٪ بهترین استفاده را از پول خود برده‌اید.

بازار چیانگ مای هیجان انگیز ترین مکان خرید در تایلند

لباس یکی از بهترین اجناسی است که می‌توانید اینجا بخرید. همه نوع جنس از لباس‌های دست بافت از ابریشم تایلندی گرفته تا آخرین طرح‌ها و مد‌های روز در اینجا یافت می‌شود. دیگر چیزی که در این‌جا مشتری فراوان دارد، سی‌دی و دی‌وی‌دی است. قبل از خرید فیلم یا موسیقی مورد نظر خود، حتما از سالم بودن سی‌دی آن اطمینان یابید. همه‌ی فروشندگان مجهز به سی‌دی و دی‌وی‌دی پلیر هستند، پس به راحتی می‌توانید امتحان کنید.

در اینجا اجناس همه تقریبا شبیه به هم است اما اگر با دقت به همه‌ی غرفه‌ها نگاهی بیندازید، خواهید دید که برخی افراد که غرفه‌های کوچکتری دارند، اجناسی بسیار خاص و زیبا برای فروش گذاشته‌اند. آن‌ها را از دست ندهید.


تخفیف در بازار شبانه چیانگ مای

قیمت‌ها در اینجا ثابت نیستند پس حتما برای رسیدن به قیمتی مناسب چانه زده و حسابی تخفیف بگیرید. اگر از آن دسته افرادی هستید که به خوبی تخفیف می‌گیرند، زود به بازار رفتن برایتان مناسب نیست. چرا‌که در نظر فروشندگان این‌ که اولین مشتری تنها نگاهی به اجناس بیندازد یا برای خرید تخفیف بسیار بخواهد، اصلا خوب نیست. بهترین زمان برای تخفیف گرفتن آخر شب است.

هنگام تخفیف گرفتن لبخند بزنید و بسیار دوستانه صحبت کنید. کمی صبر و حتی تعریف جوکی خنده‌دار نسبت به سرسختانه رفتار کردن بهتر است. اگر‌چه تخفیف و چانه زدن همیشه قسمتی از خرید است اما این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که این فروشندگان سود بسیار کمی از فروش محصولات خود بدست می‌آورند.

غذا، نوشیدنی و دیگر خدمات در بازار شبانه

بازار چیانگ مای هیجان انگیز ترین مکان خرید در تایلند

برای کمی استراحت، رستوران‌های زیادی اینجا هستند که می‌توانید در آن‌ها انرژی دوباره بدست آورده، نگاهی به خرید‌های خود نیز بیندازید. در خیابان اصلی تعداد زیادی رستوران وجود دارد که انواع غذا‌های تایلندی و نودل سرو می‌کنند. همچنین در امتداد جاده‌های لوی کرو (Loi Khro) و کلان (Khlan Road) رستوران‌های بین‌المللی نیز وجود دارند. همچنین اینجا خدمات زیادی برای گردشگران مثل آژانس‌های مسافرتی، اینترنت، فروشگاه‌های تلفن همراه و دوربین نیز وجود دارد.

آدرس

تایلند، شهر چیانگ مای، تقاطع جاده‌های فائه و چنگ کلنگ (Chang Klang)
مسیر دسترسی

به وسیله‌ی یک تاکسی به راحتی می‌توانید خود را از چیانگ مای به این بازار برسانید.

همگردی

اخبار مرتبط:

گشتی در تاریخ و عظمت بزرگترین بازار سرپوشیده دنیا +تصاویر

عکس:خطرناک‌ترین بازار جهان کجاست؟ +مطلب

ترسناک ترین بازار دنیا +تصاویر

طولانی ترین بازار ایران کجاست؟ +تصاویر

بازار وکیل ازبازار های تاریخی+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار چیانگ مای هیجان انگیز ترین مکان خرید در تایلند+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..