تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

در تصمیم معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور تهران بزرگ، محدویتها و ممنوعیت‌هایی برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس مجمع تشخیص مصلت نظام در دانشگاه تهران و معابر اطراف آن تصویب شده که این محدودیت‌ها از ساعت یک بامداد روز سه‌شنبه تا پایان مراسم اجرا خواهد شد.

بر این اساس توقف تمامی وسایل نقلیه در بلوار کشاورز حدفاصل میدان ولی عصر (عج) تا خیابان کارگر در هر دو مسیر، خیابان ولی عصر (عج) حدفاصل خیابان جمهوری تا میدان ولی عصر (عج) و کلیه خیابان‌های واقع در ضلع غربی خیابان ولی عصر دارای این محدودیت خواهد بود.

همچنین در خیابان کارگر حدفاصل خیابان جمهوری با بلوار کشاورز و تمامی خیابانهای واقع در ضلع شرقی، طول خیابان‌های فلسطین و جویبار از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز و همچنین طول خیابان شانزده آذر از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز دارای محدودیت مشابه خواهد بود.

در طول خیابان طالقانی از خیابان قدس تا خیابان ولی عصر و همچنین خیابانهای فخر رازی، فلسطین، ابوریحان،‌ دانشگاه، دوازده فروردین و منیرجاوید نیز ممنوعیت برای توقف تمامی وسایل نقلیه از ساعت یک بامداد روز سه‌شنبه اعمال شده است.

در طول برگزاری مراسم نیز احتمال انسداد موقتی این معابر به منظور برپایی مراسم و حضور خیل مشتاقان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مراسم تشییع وجود دارد.

بر اساس این مصوبه ترافیکی، تمامی خودروهایی که از ساعت یک بامداد سه شنبه در این محدوده توقف کرده باشند توسط عوامل ترافیکی جابجا شده و به خارج از محدوده یا پارکینگ منتقل خواهند شد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..