تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«گاه پنهان، گاه آشکار» روایت ترس از تنهایی انسان

«گاه پنهان، گاه آشکار» روایت ترس از تنهایی انسان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «گاه پنهان، گاه آشکار» حاصل خلاقیت هنرمند در استفاده از رنگ‌ها و فرم‌ها و ایجاد فضایی جدید با تفکری مبنی بر پرداختن به تضادهای موجود در ضمیر انسانی است.

این هنرمند در بیانیه نمایشگاه این گونه به توضیح آثار خود می‌پردازد:

«برهان شکل گيری اين مجموعه، پرداختن به حس ترس و تسلط موجود در ضمير انسان‌هاست. انسانی که پيوسته کوشيده است تا خود را از شکاف ترس بيرون کشيده و بر آن چيره شود. غلبه بر تضادها، همزيستی با آن‌ها و سازگاری با ناسازگاری‌ها.

پس به ناگزير برای مبارزه با آن‌ها، می‌بايست خود را در معرض ازدحام، همهمه، ترس، تضاد و تسلط قرار داد تا شايد با تابش خورشيد ناب درونی، راه تسلط بر تيرگی شب‌های طوفانی نمايان شود.

اينک با همه شلوغی، ازدحام و همهمه‌های پيرامون، حس بی‌کسي، تنهايی و نيز ترس از تنهايی در قالبی گاه پنهان و گاه آشکار، زندگی انسان امروزی را در بر گرفته است، شايد گاه گاه، خالی از لطف نباشد که برای محک زدن خويشتن خويش، آن را در معرض تضاد، وهم و گرفتگی‌ها قرار دهيم تا بدينسان درخشش الماس نهان وجود آدمی، در پس تيرگی رنگ‌های غبارآلود زندگی دو چندان گردد.»

فريبا رجب پور متولد 1361 و فارغ‌التحصيل رشته نقاشی از دانشکده هنر دانشگاه شاهد بوده و نفر دوم برگزيده سومين جشنواره بين‌المللي هنرهای تجسمی فجر در سال 1389 است.

این نمایشگاه روز جمعه 24 دی در گالری ایده پارسی افتتاح خواهد شد و تا روز 29 دی ادامه خواهد داشت.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««گاه پنهان، گاه آشکار» روایت ترس از تنهایی انسان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..