تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف نام «خلیج فارس» از کتب درسی امارات

به گزارش افکارنیوز،

به نقل از امارات الیوم، وزارت آموزش و پرورش امارات متحده عربی دستور داد نام «خلیج فارس» از کتب مدارس این کشور حذف شده و به جای آن واژه مجعول خلیج عربی جایگزین شود.  

وزارت آموزش و پرورش امارات بعد از دریافت شکایت‌هایی مبنی بر اینکه در کتب درسی از واژه خلیج فارس برای آبراه میان ایران و شبه جزیره عربستان استفاده شده، این دستور را صادر کرد. 

وزارت آموزش و پرورش امارات گفت: کتاب درسی کلاس چهارم دبستان که در نقشه های آن نام خلیج فارس وجود دارد، در نسخه‌های آتی اصلاح خواهد شد. 

اقدام امارات در حالی است که تمام سازمان‌های بین‌المللی از نام «خلیج فارس» برای این آبراه استفاده می ‌کنند. سازمان آب‌ نگاری بین‌المللی هم نام خلیج فارس را برای آن به کار می ‌برد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف نام «خلیج فارس» از کتب درسی امارات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..