تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود قسمت 2 فصل 4 سریال Sherlock

دانلود قسمت دوم فصل چهارم سریال Sherlock با کیفیت عالی

دانلود قسمت 2 فصل 4 سریال Sherlock با لینک مستقیم

sherlock season 4 دانلود قسمت 2 فصل 4 سریال Sherlock

نام : قسمت 2 فصل 4 سریال Sherlock

شبکه پخش کننده : BBC One

سالهای پخش : 2017 – 2010

روز های پخش : دوشنبه ها (90 دقیقه)

ژانر : اکشن | درام | تاریخی

زبان : انگلیسی

امتیاز : 9.1/10

سازندگان : Mark Gatiss, Steven Moffat

بازیگران : Benedict Cumberbatch, Martin Freeman and Una Stubbs

خلاصه داستان : سریال شرلوک هلمز عصر جدیدی را نشان داده و میشود گفت یک بازسازی از کتاب های شرلوک هلمز است ولی به نحوی تازه و وفادار به شرلوک هلمز قدیمی…

.

طرفداران پرو پافرص مجموعه تلویزیونی شرلوک زندگی سختی دارند؛ از سال 2010 که این سریال ساخته شده توسط شبکه بی‌بی‌سی پخش شده است تنها 10 قسمت 90 دقیقه‌ای از ماجراهای شرلوک هلمز و جان واتسون در عصر مدرن دیده‌ایم. بیش از 2 سال از پایان طوفانی فصل سوم گذشته است و فیلم تلویزیونی «عروس وحشتناک» هم نتوانست عطش مارا برای فصل بعدی خاموش کند. حال بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش شرلوک هلمز، در مصاحبه جدیدش اظهار دارد که قسمت 2 فصل 4 سریال Sherlock ممکن است بر داستان این سریال شدیداً محبوب و موفق پایان دهد.

.

لینک قسمت 1 فصل 4 سریال Sherlock :

قسمت 01 با کیفیت 480p

.

لینک قسمت 2 فصل 4 سریال Sherlock :

قسمت 02 با کیفیت 480p

*********************************

دانلود زیرنویس فارسی





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود قسمت 2 فصل 4 سریال Sherlock»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..