تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادواره شهید مدافع حرم علی آقایی در اردبیل

ساعت: 20:22 منتشر شده در مورخ: 1395/10/20 شناسه خبر: 1002689

یادواره شهید مدافع حرم علی آقایی، روز چهارشنبه در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، جواد زنجانی فرماندار اردبیل امروز در جلسه شورای مشورتی ایثارگران در اردبیل، زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای والامقام را مهم دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برای ما رسالتی بسیار حساس و خطیر است.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ارکان اصلی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است لذا باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی به ویژه جوانان منتقل شود.

فرماندار اردبیل از عموم مردم و اهالی ولایتمدار و شهیدپرور استان اردبیل خواست با حضور در این مراسم معنوی یاد شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم را زنده نگه دارند.

یاواره شهید مدافع حرم، شهید علی آقایی روز چهارشنبه ساعت 10 صبح در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادواره شهید مدافع حرم علی آقایی در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..