تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل برای یک عمر درخشش فوتسالی فالکائو و پخش تصویر تجلیل ایرانی از او

تجلیل برای یک عمر درخشش فوتسالی فالکائو و پخش تصویر تجلیل ایرانی از او

ورزش > فوتبال جهان - جایزه افتخاری بهترین‌های فیفا به فالکائوی برزیلی رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهاجم تیم ملی فوتسال برزیل یکی از کسانی بود که برای دریافت جایزه به روی سن مراسم بهترین های فیفا دعوت شد. این بازیکن در جام جهانی فوتسال و پس از باخت تیم ملی برزیل به ایران، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و با برخورد جالب بازیکنان ایران روبه رو شد. بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران او را روی دستان خود به هوا پرتاب کردند و به این ترتیب از او تجلیل کردند. این تصاویر که فالکائو از آن در صفحه شخصی اینستاگرامش به عنوان بهترین لحظه دوران بازی اش نام برده بود، زمانی که او برای دریافت جایزه افتخاری روی سن می رفت، در سالن پخش می شد.

41258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل برای یک عمر درخشش فوتسالی فالکائو و پخش تصویر تجلیل ایرانی از او»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..