تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودکشی مشکل جدید ارتش رژیم صهیونیستی

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» روز دوشنبه به نقل از بخش نیروی انسانی ارتش رژیم صهیونیستی نوشت، از سال 2007 تاکنون یکصد و 77 نظامی صهیونیست خودکشی کرده اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه صهیونیستی، از سال 2007 تاکنون، در مجموع 582 نظامی ارتش اسرائیل کشته شده اند. همچنین ‌یکصد و 24 نفر نیز در عملیات های نظامی از پای درآمده و 281 تن دیگر نیز به دلیل بیماری یا حادثه جان باخته اند.

روزنامه «یدیعوت آحارانوت» نیز روز دوشنبه نوشت: بخش نیروی انسانی ارتش اسرائیل آمار تلفات ارتش را در سال گذشته (2016) منتشر کرده است.

بر اساس این آمار، در سال 2016، 41 نظامی اسرائیل کشته شده اند، درحالی که این آمار در سال 2015 تنها 36 تن بوده است.

از مجموع نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی، 15 نفر دست به خودکشی زده اند که همه آنان را نظامیان مرد تشکیل می دهند.

سه نظامی صهیونیستی نیز در سال 2017 که تنها در هفته های آغازین آن به سر می بریم کشته شده اند که یک نفر آنها در حادثه رانندگی، یک تن دیگر درپی جراحت ناشی از جنگ سال 2014 در غزه و نفر سوم هم خودکشی کرده است.

این روزنامه افزود، ارتش اسرائیل برای کاهش شمار افرادی که دست به خودکشی می زنند، دست به اقداماتی زده است که می توان به فعال سازی بخش روان پزشکی و آموزش افسران ارتش اشاره کرد.

این کار برای آن صورت می گیرد تا افسران بتوانند سربازانی را که از مشکلات روحی و بحران های ناشی از آن رنج می برند، زودتر شناسایی کنند.

این اولین باری است که رسانه های رژیم صهیونیستی اقدام به انتشار شمار کشته شدگان نظامیان خود می کنند.

روز یکشنبه نیز چهار نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات شهادت طلبانه در بیت المقدس کشته شدند.

«لوبا السمری» سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی دیروز (یکشنبه) گفت که در جریان این عملیات، 18 نظامی دیگر نیز زخمی شدند.

شهروندان فلسطینی برای مقابله با یورش های مکرر شهرک نشینان صهیونیست به «مسجد الاقصی» به شیوه های مختلف سعی می کنند مانع اقدام های تخریبی صهیونیست ها شوند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودکشی مشکل جدید ارتش رژیم صهیونیستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..