تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات شهادت طلبانه قدس پایبندی مردم فلسطین به مقاومت را نشان داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، حزب الله لبنان در بیانیه ای از عملیات شهادت طلبانه روز یکشنبه در قدس اشغالی که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از 20 صهیونیست شد، تمجید کرد.

در همین راستا، حزب الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: عملیات شهادت طلبانه «فادی القنبر»، عزت مردم فلسطین و ترس نظامیان یگان ویژه دشمن را به نمایش گذاشت. این عملیات بیانگر پایبندی مردم فلسطین به مقاومت به عنوان تنها راه آزادسازی اراضی اشغالی از چنگ صهیونیست ها است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: اقدام شهید «فادی القنبر» از جنس مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگران بود و نمی توان آن را تروریستی نامید. رژیم صهیونیستی محور تروریسم موجود در منطقه و عامل تمام مصیبت هایی است که از دهه های پیش امت اسلامی با آن مواجه است.

حزب الله در پایان علاوه بر تبریک به مردم فلسطین و خانواده این شهید قهرمان، بر همراهی خود با ملت فلسطین در مقاومتشان برای آزادسازی تمام اراضی این کشور از چنگ اشغالگران صهیونیست تاکید کرد.

«فادی القنبر» جوان فلسطینی که از اسارت صهیونیست ها آزاد شده بود، روز یکشنبه پس از عملیات شهادت طلبانه بزرگ خود در سرزمین های اشغالی فلسطین به شهادت رسید.

منابع صهیونیستی اعلام کردند: در دو عملیات جداگانه در قدس اشغالی چهار نظامی صهیونیست کشته شده و ۱۸ نفر دیگر زخمی شدند.

عملیات استشهادی روز یکشنبه در قدس اشغالی مهم ترین عملیات انتفاضه قدس از زمان شروع آن در اکتبر ۲۰۱۵ تاکنون است. این عملیات که همه تلفات آن نظامیان صهیونیست بوده اند، ضربه بزرگی به کابینه امنیتی نتانیاهو است.

گفتنی است، انتفاضه قدس در واکنش به تصمیم رژیم صهیونیستی برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی در اول اکتبر ۲۰۱۵ شروع شده و تا به حال ۲۷۳ فلسطینی در این انتفاضه به شهادت رسیده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات شهادت طلبانه قدس پایبندی مردم فلسطین به مقاومت را نشان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..