تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همه پرسی در خصوص عضویت اتحادیه اروپا منتفی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «نیکلا استرجن»، وزیر اول اسکاتلند برگزاری همه پرسی جدیدی در خصوص جدایی از اتحادیه اروپا در پی اجرایی شدن برگزیت  در سال جاری میلادی را منتفی دانست.

بر اساس این گزارش، «استرجن» گفت: هیچ همه پرسی برای استقلال در سال ۲۰۱۷ برگزار نخواهد شد. من فکر نمی کنم کسی چنین فکری کند.

وی که با شبکه تلویزیونی اس تی وی مصاحبه می کرد، ماندن اسکاتلند در بازار واحد اروپا را علیرغم خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا اصلی ضروری دانست و دلیل اهمیت این موضوع را تاثیر اتحادیه اروپا بر بازار کار، مشاغل و سرمایه گذاری اسکاتلند عنوان کرد.

«استرجن» دلیل مخالفت خود با تصمیم به برگزاری همه پرسی در اسکاتلند را منتفی شدن آنچه وی برگزیت سخت نامید، دانست. گفته می شود منظور وی از عبارت «برگزیت سخت»، قطع کامل روابط تجاری بریتانیا با اروپا بوده است.

لازم به یادآوری است، وزیر اول اسکاتلند پیشتر در سال ۲۰۱۶ اعلام کرده بود که احتمال دارد بار دیگر جهت ماندن و یا ترک اتحادیه اروپا در کشورش همه پرسی عمومی برگزار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همه پرسی در خصوص عضویت اتحادیه اروپا منتفی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..