تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش سهام سامسونگ با وجود سرنوشت ناگوار نوت 7 باز هم رکوردشکن شد

ارزش سهام سامسونگ با وجود سرنوشت ناگوار نوت 7 باز هم رکوردشکن شد

سامسونگ سال 2016 روز های سختی را پشت سر گذاشت؛ ابتدا فاجعه ی گلکسی نوت 7 و سپس ماشین های لباسشویی. در ادامه نیز هر دوی این محصولات از سوی سامسونگ فراخوانده شدند که همین امر آینده ی مالی این غول کره ای را در هاله ای از ابهام قرار داد. با این حال به نظر می رسد اوضاع ارزش سهام این شرکت امید بخش است. با تک شات همراه باشید. 

اما سامسونگ الکترونیکس هنوز در صنعت نام معتبری به شمار می رود و به نظر می رسد سرمایه گذاران از بازگشت این شرکت به دوران اوج خود نسبتاً اطمینان دارند. این موضوع در ابتدای امر به واسطه ی اوضاع سهام سامسونگ در میانه ی ماه دسامبر به اثبات رسید؛ یعنی زمانی که ارزش سهام این شرکت رکوردشکن شد. 

جالب اینجاست که رکورد یاد شده حالا شکسته شده است و سهام سامسونگ با قیمت 1.86 میلیون وون یا 1550 دلار به ازای هر واحد به فروش می رسد. این میزان 2.82 درصد بیشتر از روز گذشته است. 

صعود یاد شده احتمالاً به لطف گزارش های اخیری میسر شده است که از سود عملیاتی سامسونگ در سه ماهه ی چهارم سال 2016 منتشر شده و برخی تحلیلگران را تا پیش بینی بهبودی 68 درصدی نیز مجاب کرده است. 

باید گفت پیامد های مالی فاجعه ی گلکسی نوت 7 و جان به در بردن سامسونگ از این موقعیت، باید گفت اعتماد سرمایه گذاران به درستی جلب شده است. 

ارزش سهام سامسونگ
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش سهام سامسونگ با وجود سرنوشت ناگوار نوت 7 باز هم رکوردشکن شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..