تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی Resident Evil 7 سخت‌ترین نسخه در این سری خواهد بود

بازی Resident Evil 7 سخت‌ترین نسخه در این سری خواهد بود

رویه اتخاذ شده توسط کپ‌کام در پروسه توسعه بازی Resident Evil 7 بسیار متفاوت‌تر از چند نسخه اخیر این سری است و سازندگان این عنوان به دنبال خلق ترسناک‌ترین نسخه این مجموعه هستند. عنوانی که در آن دشمنانتان سخت‌تر از گذشته کشته خواهند شد. با تک‌شات و جزییات خبر همراه شوید.

 

در مصاحبه «هاجیمی هوریوچی» (Hajime Horiuchi) از مقامات کمپانی کپ‌کام با مجله رسمی ایکس‌باکس در مورد میزان درجه سختی بازی، وی گفته:

 

 

 

 

میزان سختی بازی نسبت به نسخه‌های پیشین سری افزایش یافته و این کار را خود ما انجام داده‌ایم. ما می‌خواستیم تمرکز بیشتری بر روی عنصر ترس داشته باشیم و نگران بودیم اگر بازی بسیار آسان باشد بازیکنان آن تنش و اضطراب را لمس نکنند. ما می‌خواستیم اطمینان پیدا کنیم هنگامی که شما در مقابل هر یک از دشمنان حاضر در بازی قرار می‌گیرید، امکان کشته شدنتان بسیار زیاد باشد.

 

در آغاز بازی Resident Evil 7 شما خود را گیج و مبهوت در عمارت عجیب بیکرها پیدا خواهید کرد و شب نیز به سرعت فرا می‌رسد. حال این شما هستید و یک دنیا ترس و موجودات مخوف که تنها راه رهایی از آن‌ها خارج شدن از این عمارت است.

 

بازی Resident Evil 7: Biohazard در تاریخ ۵ بهمن ماه سال جاری، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن وی‌آر، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی Resident Evil 7 سخت‌ترین نسخه در این سری خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..