تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با دوربین چاپ سریع دیجیتال Pop محصولی از Polaroid آشنا شوید

با دوربین چاپ سریع دیجیتال Pop محصولی از Polaroid آشنا شوید

Polaroid به تازگی از دوربین جدید خود به نام Pop رونمایی کرده است که به گفته ی این شرکت می تواند ساده ترین نسخه ی دیجیتالی از دوربین های چاپ سریع خاطره انگیز پولاروید تا کنون باشد. 

اما متاسفانه تمام آن چیزی که پولاروید در CES 2017 برای عرضه داشت نمونه ی اولیه ای بوده که حتی قابل روشن کردن و استفاده نیز نبوده است. با این حال می شود از سخنان نمایندگان این شرکت متوجه شد در هنگام عرضه ی این دوربین در پایان سال جاری میلادی قرار است با چه محصولی سر و کار داشته باشیم. با تک شات همراه باشید. 

پاپ یک دوربین دیجیتال بزرگ و تقریباً ضخیم پلاستیکی است که استفاده از آن باید به شکلی باورنکردنی ساده باشد. تنها یک دکمه روی این دوربین یافت می شود و یک نمایشگر 4 اینچی لمسی. لنز دوربین نیز پشت آن است و عکس های چاپ شده از بالای دستگاه بیرون می آیند. در بخش پایینی دوربین نیز بخشی رنگی وجود دارد که یک بند آویز دستی نیز به آن متصل است. 

برای دسترسی به پورت حافظه ی SD کارت، پورت شارژ و محل قرارگیری کاغذ چاپ، کافی است همین قسمت انتهایی را بیرون بکشید. این تقریباً تمام آن چیز هایی است که در مورد دوربین پاپ پولاروید می توان گفت.

لازم به ذکر است که اندازه ی واقعی پاپ ممکن است از آن چیزی که در تصاویر و عکس های تبلیغاتی به نظر می رسد بزرگ تر باشد. به همین دلیل این سوال پیش می آید که وقتی چیزی مثل تلفن هوشمند در دسترس همگان قرار دارد چرا باید چنین دوربین بزرگ و جاگیری را با خود این طرف و آن طرف ببرند. 

طبیعتاً با توجه به در دسترس نبودن نمونه ای واقعی از دوربین جدید پولاروید، نمی توان در مورد خوب یا بد بودن رابط کاربری آن نیز اظهار نظری کرد؛ رابط کاربری که اتفاقاً می تواند عامل شکست یا موفقیت چنین محصولی باشد.

در کل تا وقتی نمونه ای واقعی و روشن از این دوربین در دسترس نباشد نمی توان گفت به اندازه ی حدود 200 دلاری که پولاروید احتمالاً آن را قیمت گذاری خواهد کرد ارزش دارد یا خیر (البته هنوز قیمت نهایی اعلام نشده است). 

با این حال، کسانی که به دوربین های چاپ سریع و ثبت آنیِ لحظات خود در قالب عکس چاپ شده علاقه دارند، پاپ می تواند محصول جذابی باشد. 

دوربین پولاروید دیجیتال دوربین پولاروید دیجیتال دوربین پولاروید دیجیتال دوربین پولاروید دیجیتال
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با دوربین چاپ سریع دیجیتال Pop محصولی از Polaroid آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..