تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استریم باکس ۱۰۰ دلاری دیزنی با هدف ارائه بازی، فیلم، موسیقی و برنامه‌های تلویزیونی عرضه می‌شود

استریم باکس ۱۰۰ دلاری دیزنی با هدف ارائه بازی، فیلم، موسیقی و برنامه‌های تلویزیونی عرضه می‌شود

ابر کمپانی فیلم و سرگرمی دیزنی که بیشتر آن را با آثار کلاسیک و تاثیرگذار هالیوودی، فیلم‌های ابرقهرمانی مارول و البته، بازی‌های ویدیویی می‌شناسیم، در جریان رویداد CES 2017 از استریم باکس جدید ۱۰۰ دلاری رونمایی کرد که قابلیت اجرای بازی‌های اندرویدی را دارد. با تک‌شات همراه باشید.

 

بر طبق گزارش وب‌سایت تامزگاید، دستگاه استریم جدید کمپانی دیزنی که به نام Disney Kids TV Box شناخته می‌شود، قابلیت ارائه‌ی برنامه‌های تلویزیونی، فیلم و موسیقی را در اختیار دارد. این دستگاه با انبوهی از فیلم‌ها، شوهای تلویزیونی و بازی‌های مختلف به صورت از پیش بارگزاری شده ارائه می‌شود، با این حال دیزنی هنوز هیچ لاین-آپ خاصی برای این دستگاه استریم خود اعلام نکرده است.

 

در بخش بازی، این دستگاه یک کنترلر مختص به خود را دارد که باید به صورت جداگانه خریداری شود و هنوز قیمت آن نیز اعلام نشده است. این کنترلرها با اتصال بلوتوث کار می‌کنند.

 

دیزنی هدف از ارائه‌ی این دستگاه را پوشش کودکان و کسانی دانسته که با محصولات دیزنی آشنا هستند و از آنها بهره می‌برند. این دستگاه استریم می‌تواند دسترسی بهتر و سریع‌تری به محصولات گسترده‌ی کمپانی دیزنی را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

 

Disney Kids TV Box تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد، ولی طبق گفته‌ی تولیدکننده‌ی آن که کمپانی اسنیک‌بایت است، زمانی در سال جاری میلادی می‌توانیم با دستگاه استریم دیزنی ملاقات کنیم.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استریم باکس ۱۰۰ دلاری دیزنی با هدف ارائه بازی، فیلم، موسیقی و برنامه‌های تلویزیونی عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..