تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گشایش 4 نمایشگاه بین المللی مرتبط با لوازم خانگی در مشهد

چهار نمایشگاه بین المللی مرتبط با لوازم خانگی دوشنبه شب در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی مشهد گشایش یافت.

گشایش 4 نمایشگاه بین المللی مرتبط با لوازم خانگی در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد  گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صوتی و تصویری، ششمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی و موکت و کفپوش و نیز هشتمین نمایشگاه تخصصی منسوجات خانگی به صورت همزمان برپا شده اند.

محسن ارکانی افزود: در چهار نمایشگاه 200 شرکت داخلی و خارجی در قالب 600 غرفه در فضای نمایشگاهی به مساحت 10 هزار متر مربع حضور دارند.

وی ادامه داد: این شرکتها محصولات خود را در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم برقی، فرش و موکت، انواع ظروف، بخاری و آبگرمکن، یخچال فریزر و ماشین لباسشویی، منسوجات خانگی و لوازم صوتی تصویری در معرض بازدید عموم قرار داده اند.

او گفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاهها از تولیدکنندگان داخلی از استانهای مختلف، نمایندگی محصولات خارجی در ایران و نمایندگان مستقیم از کشورهای چین، ترکیه، مالزی، کره و تایلند هستند.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صوتی و تصویری، ششمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی و موکت و کفپوش و نیز هشتمین نمایشگاه تخصصی منسوجات خانگی از 20 تا 24 دی ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی مشهد برپاست.

انتهای پیام//ف.ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گشایش 4 نمایشگاه بین المللی مرتبط با لوازم خانگی در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..