تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا با دستیار صوتی ویکی قصد دارد بازار را فتح کند

برند فنلاندی و نوستالژیک نوکیا روزهای پرمشغله‌ای را سپری می‌کند، پس از معرفی جدیدترین گوشی هوشمند اندرویدی این شرکت، خبرهای جدیدی از نوکیا به گوش می‌رسد که برای طرفداران این برند بسیار جالب است. پس از رونمایی از گوشی هوشمند این‌بار نوکیا تصمیمات دیگرش را نیز علنی کرده است چراکه نام تجاری جدیدی توسط این شرکت در سامانه اینترنتی برندهای تجاری اتحادیه اروپا به ثبت رسیده که «ویکی» نام دارد. طبق اطلاعات منتشرشده این نام تجاری قرار است یک دستیار صوتی باشد که خود نوکیا در توضیح ثبت آن نوشته است: دستیار صوتی ویکی نرم‌افزاری است برای توسعه و نظارت بر دستیارهای موبایل و تحت وب که قادر است تمامی منابع اطلاعاتی را در قالب یک رابط سخنگو و مبتنی بر صوت گردآوری کند.

طبق اطلاعاتی که نوکیا منتشر کرده احتمالا ویکی چیزی شبیه به کورتانا و سایر دستیارهای صوتی خواهد بود. نوکیا از این دستیار صوتی اطلاعات دیگری منتشر نکرده اما با ورود نوکیا به این عرصه، رقابتی نفس‌گیر میان دستیارهای صوتی همچون کورتانا، سیری، الکسا، گوگل و… شکل خواهد گرفت. باید منتظر ماند تا جزئیات جدیدی از «ویکی» فرزند جدید نوکیا منتشر شود.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا نوکیا می‌تواند با دستیار صوتی ویکی دوباره به اوج بازگردد؟!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا با دستیار صوتی ویکی قصد دارد بازار را فتح کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..