تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی دکتر همایون موالی|عکس

همایون موالی فرزند عزیز در سال 1346 در شهر هویزه به دنیا آمدم. دوران دبستان خود را قبل از شروع جنگ تحمیلی در شهر هویزه به پایان رساندم و با شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران همراه خانواده به استان اصفهان مهاجرت نموده و دوران راهنمایی را در آنجا سپری کردم. سپس به اهواز برگشته و دوران دبیرستان را در دبیرستان سعدی اهواز (زیباشهر) گذراندم. در زمان تحصیل در دبیرستان رئیس انجمن دبیرستان بودم و همچنین عضو پایگاه بسیج شهید دستغیب (مسجد حضرت مهدی عج آریاشهر) مشغول به فعالیت بودم. در سال 1371 در آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت نموده و در دانشگاه آزاد واحد خوراسگان اصفهان در رشته حقوق قبول شدم. پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی و فارغ التحصیل بلافاصله بصورت پیمانی در نیروی انتظامی استخدام و پس از گذراندن یک دوره در اداره کل حقوقی ناجا بعنوان کارشناس حقوقی به ناحیه انتظامی خوزستان معرفی شدم. در ناحیه استان خوزستان ابتداً در مقررات پرسنلی ناحیه مشغول شدم. بعد از آن حسب دستور فرماندهی محترم ناحیه انتظامی استان خوزستان بعنوان رئیس اداره آگاهی شهرستان دشت آزادگان شدم. پس از گذراندن 3 سال خدمت در آن سمت بعنوان سرمتخصص امور قضائی و پرسنلی و مدیر مقررات منطقه انتظامی دشت آزادگان منصوب شدم. در زمان انجام خدمت در ناحیه انتظامی خوزستان بعنوان مامور به خدمت به وزارت دادگستری منتقل شدم که پس از طی یک دوره به عنوان کارشناس واحد ارشاد و معاضدت قضائی دادگستری شادگان و با حفظ سمت بعنوان مدیـر دفتـر کل دادگستـری شهرستان شادگان منصوب شدم. پس از اتمام مدت خدمت پیمانی در ناجا و تسویه حساب با آن یگان به استخدام اداره کـل پسـت استـان خوزستـان درآمدم و در پست های تحت عنوان :  1) کارشنـاس امـور حقـوقی 2) دبیـر کمسیـون معامـلات و امـلاک مشغول به خدمت شدم. همچنین در آن زمان عضو کمیسیـون بانـوان استانـداری استان خوزستـان بصورت افتخـاری در جلسات شرکت میکردم و راهنمایی های لازم در خصوص مسائل مبتلابه خانواده ارائه مینمودم. در سال 1381 در آزمون وکـالـت قـوه قضائیـه شرکت نموده و موفق به دریافت پروانه وکـالـت شدم که اکنون نیز در آن حرفه مشغول به کار می باشم. در انتخابات دوره سوم شورای شهر هویزه شرکت و بعوان عضو شورا انتخاب شدم. در شهرهویزه نیز اکنون در پایگاه بسیج شهدای هویزه (مسجد امام رضا ع) عضو فعال هستم.

*فعالیت های علمی و پژوهشی:                

اینجانب در معیت همسر خودم مقالات متعدد حقوقی را تالیف و تدوین نمودم.

که همچنین مقالات فوق را در کنفرانس های علمی- پژوهشی ارائه و پس از تایید موفق به دریافت گواهینامه گردیدم.

علاوه بر آن نیز شرحی را بر قانون مجازات اسلامی مصوب سال 92 تحت عنوان "قانون به زبان ساده" در چهار جلد تدوین و تالیف نموده که جلد اول آن چاپ و منتشر گردید و سه جلد دیگر در حال سپری کردن مراحل قانونی خود می باشند.   لازم به ذکر است که علاوه بر کتب و مقالات حقوقی فوق کتاب دیگری تحت عنوان "جایگاه مالیات بر ارزش افزوده در پرتو اصول دادرسی منصفانه" تالیف و تدوین نمودم که کتاب فوق اکنون چاپ و منتشر گردید.

در سال 1391 موفق به تحصیل در رشته حقوق عمومی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گردیدم که در سال 1394 موفق به دریافت گواهینامه تحصیلات تکمیلی شدم.  در همان سال در دانشگاه عدالت تهران موفق به ادامه تحصیل مقطع دکتری در رشته حقوق جزا و جرم شناسی شدم و اکنون در حال تحصیل می باشم.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی دکتر همایون موالی|عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..