تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : چطوری یک روزه وزن کم کنم؟

وب‌سایت زیبامون: این مسئله که شما می‌توانید در یک روز وزن کم کنید اصلا شوخی یا یک پدیده تبلیغاتی نیست. منتها مطلبی که وجود دارد این است که چه میزان وزن می‌توان در یک روز کم کرد؟

متخصصان تغذیه، کم شدن وزن اصولی را برای افرادی که اضافه وزن دارند، روزی ۲۰۰ گرم و  برای کسانی که مبتلا به چاقی مفرط هستند، ۴۰۰ گرم و کمی بیش از می‌دانند. پس ما هم به شما اطمینان می‌دهیم که با رعایت نکات زیر می‌توانید این میزان از کم شدن وزن خود را در یک روز شاهد باشید.

 

چطوری یک روزه وزن کم کنم؟

آب

در این یک روز که قصد دارید وزنتان را کم شدن دهید، باید سعی کنید در حدود ۲ تا ۳ لیتر آب بنوشید. بهترین موقع برای نوشیدن آب نیم ساعت قبل از غذا، اول صبح، آخر شب و میان وعده‌های غذایی است.

چای و نوشیدنی‌های بدون شکر را هم می‌توانید جز این ۲ لیتر محسوب کنید.

فعالیت بدنی

در این روز سعی کنید از روزهای قبل کمی بیش از فعالیت بدنی داشته باشید. بعد از نهار و شام، به یک پیاده‌روی کوتاه بیست دقیقه‌ای بروید.

به کارهای منزل بپردازید یا اگر سر کار هستید، بخشی از مسیر رفت و آمدتتان را پیاده‌روی کنید.

نمک و شکر

این دو ماده را به کلی از زندگیتان بیرون کنید، لااقل برای یک روز!! همین طور تمام مواد غذایی که از این دو ماده در آن‌ها استفاده شده است، مانند شیرینی، نوشابه، کیک، شکلات، فست فود، کالباس و سوسیس. همچنین تمام چیزهایی که می‌خورید را از این نظر بررسی کنید.

حتما بخوانید :   ذهن ما، معمار جسم ماست

نان و برنج

در این روز سعی کنید از نان و برنج کمتری استفاده کنید. خودتان را با مصرف غلات و نان سبوس‌دار سیر کنید. همچنین در وعده‌های غذایی نهار و شام، از گوشت بدون چربی استفاده کنید.

سالاد

پیش از غذا حتما سالاد بخورید. سالاد باعث پر شدن حجم قابل توجهی از معده و در نتیجه سیر شدن می‌گردد، البته سالاد بدون سس!!

کاهو، کلم، بروکلی، گوجه فرنگی، هویج و آب لیمو را برای داشتن یک سالاد خوشمزه و کم کالری امتحان کنید.

صبحانه

یک صبحانه سرشار از فیبر بخورید. تا یک ساعت و نیم بعد از بیدار شدن از خواب باید حتما صبحانه را میل کرده باشید. برنامه بریزید در حدود ۳۰۰ تا ۶۰۰ کالری انرژی دریافت کنید.

برای یک صبحانه مقوی و مناسب میوه، بلغور جو دو سر، ماست کم چرب، املت سبزیجات و یک برش نان سبوس‌دار را امتحان کنید. این مواد تا نهار شما را سیر نگه می‌دارند.

ریزه‌ خواری

در این روز خاص که قصد دارید شاهد کم شدن وزن خود باشید، از هر گونه ریزه خواری خودداری کنید. غیر از صبحانه، نهار، شام مختصر و دو میان وعده در صبح و عصر هیچ چیز دیگری نخورید. الیته این به این معنا نیست که هر چه که هوس کردید را در وقت میان وعده بخورید. میان وعده فقط یک واحد میوه یا یک عدد سفیده تخم مرغ است همین.

دمنوش و اسموتی

 

چطوری یک روزه وزن کم کنم؟

چای سبز، چای دارچین، چای لیمو و اسموتی‌های لاغری زیادی هستند که به شما در کم شدن وزن کمک خواهند کرد. اگر می‌توانید حتما در طی روز از آن‌ها استفاده کنید. این نوشیدنی‌ها تقریبا بدون کالری هستند و با موادی که دارند، سبب ایجاد احساس سیری و همچنین بالا رفتن میزان کالری سوزی و متابولیسم در بدن شما خواهند شد.

حتما بخوانید :   زیباجو : اقدامات وزارت بهداشت برای کنترل ایدز در کشور




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : چطوری یک روزه وزن کم کنم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..