تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مجلس ترحیم و بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بوشهر

به گزارش ایرنا روابط عمومی استانداری بوشهر در اطلاعیه ای اعلام کرد مجلس ترحیم و بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی توسط آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ، مصطفی سالاری استاندار بوشهر و نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
متن اطلاعیه برگزاری مراسم به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
عروج آسمانی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، مردم ایران اسلامی به خصوص استان بوشهر را در غمی سنگین فرو برد.
بدین مناسبت، مجلس ترحیم و بزرگداشت این فقیه عالیقدر، مجاهد نستوه و فرمانده دفاع مقدس از ساعت 10:30 صبح روز چهارشنبه مورخ 22 دی 1395 در جوار شهدای سرافراز در حسینیه بهشت صادق بوشهر با حضور مردم قدرشناس برگزار می شود.
آیت الله هاشمی رفسنجانی یکشنبه شب در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
براساس اعلام روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیکر ایشان صبح روز سه شنبه - 21 دی- طی مراسمی تشییع خواهد شد.
براساس اعلام روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تهران نماز میت را بر پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی می خوانند.
با تصمیم خانواده، مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان محل دفن پیکر یار دیرین امام (ره) و رهبری اتخاب شده است.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مجلس ترحیم و بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بوشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..